جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جشنواره آیینی بومی در موزه میراث روستایی گیلان برگزار می‌شود
    13 تیر 1395 - 20:47
    شناسه : 8897
    0

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از برگزاری جشنواره آیینی بومی استان در موزه میراث روستایی گیلان خبر داد. به گزارش بامردم، رضا علیزاده ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی سفر گیلان با اشاره به برنامه‌ریزی برای ورود گردشگران در تابستان امسال به استان گفت: برنامه‌ریزی لازم برای حضور گردشگران در سواحل گیلان […]

    پ
    پ

    علیزاده میراث فرهنگی (2)

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از برگزاری جشنواره آیینی بومی استان در موزه میراث روستایی گیلان خبر داد.

    به گزارش بامردم، رضا علیزاده ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی سفر گیلان با اشاره به برنامه‌ریزی برای ورود گردشگران در تابستان امسال به استان گفت: برنامه‌ریزی لازم برای حضور گردشگران در سواحل گیلان انجام شده است.

    وی به برگزاری دو رویداد ملی در دو نقطه از گیلان طبق خواسته ستاد مرکزی ستاد اجرایی سفر اشاره کرد و افزود: جشنواره آیینی بومی گیلان در موزه میراث روستایی استان برگزار می‌شود.

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان ادامه داد: تابستان امسال نمایشگاه ملی صنایع دستی در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.

    علیزاده با بیان اینکه دوره‌های آموزشی برای فعالان بخش گردشگری قبل از نوروز امسال در استان برگزار شده است، تصریح کرد: کلاس‌های آموزشی مذکور در راستای ارتقای آگاهی و شناخت لازم از حوزه‌های تخصصی گردشگری برگزار شده است.

    وی از برگزاری ۶ دوره آموزشی در حوزه گردشگری در گیلان خبر داد و اضافه کرد: ۱۸ دوره آموزشی در حوزه صنایع دستی استان برگزار شده است.

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان به برگزاری جلسه‌های تخصصی با دفاتر خدمات مسافرتی استان اشاره کرد و گفت: بسته‌های گردشگری تابستانی در راستای سفرهای گروهی توسط دفاتر مذکور تهیه شده است.

    علیزاده با تأکید بر سفرهای سازمان‌یافته گردشگری در تابستان امسال خاطرنشان کرد: سفرهای گردشگری با حمایت و پشتیبانی نیروی انتظامی در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

    فارس

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.