×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

چه کسی شهردار لاهیجان می شود - جزئیات و رزومه تمامی نامزدهای تصدی سمت شهردار لاهیجان + تصاویر - اصغر قوامی لاهیج

این روزها بحث انتخاب شهردار بعدی لاهیجان توسط اعضای شورای شهر به دغدغه‌ای بدل شده بگونه ای که مردم و صاحبنظران به انتخاب کلیددار بعدی عروس شهرهای گیلان حساس شده‌اند.

اختصاصی «بامردم»،  براساس گزارش های رسیده قرار است در یکی دو روز آینده، شهردار جدید لاهیجان انتخاب شود.

در حالی که طبق اخبار منتشر شده توسط شورای شهر قرار بود از ۲۱ نفر از کاندیدای تصدی شهردار لاهیجان مصاحبه گرفته شود، تا به امروز این تعداد به ۱۶ نفر رسیده است.

ظاهرا دلیل این کاهش تعداد مصاحبه شوندگان، انصراف کاندیدا و یا انتخاب آن ها به عنوان شهردار شهر های دیگر بوده است.

در ادامه شما را به خواندن گزارشی کامل از روند مصاحبه کاندیدای تصدی شهردار لاهیجان به همراه رزومه ای کوتاه از آن ها دعوت می کنیم.

در روز اول مصاحبه اعضای شورای شهر با کاندیدای تصدی شهردار لاهیجان از چهار نامزد تصدی این سمت مصاحبه گرفته شد.

پیش از این روابط عمومی شورای شهر برای تنویر افکار عمومی اعلام کرد بود که دعوت از کاندیدا برای مصاحبه بر اساس حروف الفبا انجام می شود.

مصاحبه آقاجانی e1505641999255 - جزئیات و رزومه تمامی نامزدهای تصدی سمت شهردار لاهیجان + تصاویر - اصغر قوامی لاهیج

حسن آقاجانی مرساء نخستین نامزد تصدی شهردار لاهیجان بود که با اعضای شورای شهر مصاحبه کرد.

آقاجانی دانشجوی ترم آخر دکترا رشته جغرافیای سیاسی و در رزومه وی شهرداری صومعه سرا و شهرداری شهر تولم دیده می شود.

مصاحبه هومن باباپور - جزئیات و رزومه تمامی نامزدهای تصدی سمت شهردار لاهیجان + تصاویر - اصغر قوامی لاهیج

هومن باباپور، دومین نامزد تصدی شهردار لاهیجان بود که با حضور در ساختمان شورای شهر با اعضای شورا به مصاحبه پرداخت.

وی دانشجوی دکترای آمایش سرزمین و دکترای مدیریت کسب و کار بوده و هم اکنون معاون شهردار منطقه یک قزوین است.

مصاحبه شهرام جعفری نژاد - جزئیات و رزومه تمامی نامزدهای تصدی سمت شهردار لاهیجان + تصاویر - اصغر قوامی لاهیج

شهرام جعفری نژاد سومین مصاحبه شونده برای تصدی شهرداری لاهیجان بود.

جعفری نژاد دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری و شهرسازی از دانشگاه تهران و مدیر عامل و مدیر مطالعات طراحی و نظارت چند شرکت و … است.

مصاحبه زهره حبیبی - جزئیات و رزومه تمامی نامزدهای تصدی سمت شهردار لاهیجان + تصاویر - اصغر قوامی لاهیج

زهره حبیبی چهارمین و آخرین نامزد تصدی شهرداری لاهیجان بود که در روز اول از او مصاحبه گرفته شد.

حبیبی دانشجوی کارشناسی ارشد شهرسازی و مدیر مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ تهران می باشد.

در دومین جلسه مصاحبه اعضای شورای شهر با کاندیدای تصدی شهردار لاهیجان در حالی با ۳ فرد مصاحبه شد که شنیده های «بامردم» از غیبت یکی کاندیدا که از شهرداران اسبق این شهر نیز بوده است خبر می داد!

اصغر قوامی لاهیج، بهزاد شریفی و مسعود کاظمی ۳ کاندیدای تصدی شهردار لاهیجان بودند که با حضور در ساختمان شورای شهر برنامه ها و رزومه خود را ارائه دادند.

دومین روز از مصاحبه اعضای شورای شهر با کاندیدای تصدی شهردار لاهیجان 1 - جزئیات و رزومه تمامی نامزدهای تصدی سمت شهردار لاهیجان + تصاویر - اصغر قوامی لاهیج

اصغر قوامی لاهیج دانشجوی دکترای عمران است، همچنین عضویت در دوره اول شورای شهر و معاونت فنی شهرداری نیز در رزومه قوامی دیده می شود. قوامی کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر لاهیجان نیز بود که از راه یابی به این شورا باز ماند.

دومین روز از مصاحبه اعضای شورای شهر با کاندیدای تصدی شهردار لاهیجان 4 - جزئیات و رزومه تمامی نامزدهای تصدی سمت شهردار لاهیجان + تصاویر - اصغر قوامی لاهیج

بهزاد شریفی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی است، در رزومه وی سابقه اجرایی و مدیریتی در شرکت آب و فاضلاب دیده می شود.

دومین روز از مصاحبه اعضای شورای شهر با کاندیدای تصدی شهردار لاهیجان 7 - جزئیات و رزومه تمامی نامزدهای تصدی سمت شهردار لاهیجان + تصاویر - اصغر قوامی لاهیج

مسعود کاظمی دیگر کاندیدا تصدی شهردار لاهیجان، دانشجوی مقطع دکتری است در سوابق مدیریتی وی ریاست شورای شهر چهارم رشت و سرپرستی شهرداری رشت دیده می شود.

وی کارشناس فنی فرمانداری رشت و مسئول سابق تاکسیرانی شهرداری رشت نیز بود.

او حتی اخیرا از گزینه های اصلی تصدی شهرداری رشت بوده است.

اما سومین روز از مصاحبه اعضای شورای شهر با کاندیدای تصدی شهردار لاهیجان رنگ و بوی دیگری داشت.

ناصر عطایی، دکتر ایمان محمدپور نیک بین، رضا کحالی و علیرضا ملکی چهار کاندیدای تصدی شهردار لاهیجان بودند که در این روز با حضور در ساختمان شورای شهر برنامه ها و رزومه خود را ارائه دادند.

مصاحبه اعضای شورای شهر لاهیجان با ناصر عطایی نامزد تصدی شهرداری لاهیجان - جزئیات و رزومه تمامی نامزدهای تصدی سمت شهردار لاهیجان + تصاویر - اصغر قوامی لاهیج

ناصر عطایی دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی است. در سوابق مدیریتی وی به مدت هفت سال شهردار رستم آباد، یک سال کارشناس امور شهری در استانداری گیلان، نماینده شهرداران استان گیلان و ۳ سال به عنوان شهردار شهر رودبار دیده می شود.

وی دی ماه ۱۳۹۳ به عنوان شهردار رودبار انتخاب شده و در این سمت فعالیت می کند.

مصاحبه شورای شهر لاهیجان با ایمان محمدپور نیک بین نامزد تصدی شهردار لاهیجان 2 - جزئیات و رزومه تمامی نامزدهای تصدی سمت شهردار لاهیجان + تصاویر - اصغر قوامی لاهیج

ایمان محمدپور نیک بین دارای مدرک دکتری مهندسی عمران با گرایش سازه، عضو هیات علمی و استادیار گروه عمران دانشگاه آزاد رشت و قائم مقام مرکز متخصصین راه و شهرسازی کشور در استان گیلان است. در رزومه و سوابق مدیریتی و علمی وی موارد، عناوین و افتخارات بسیار زیاد و قابل اشاره ای دیده می شود.

مصاحبه شورای شهر لاهیجان با رضا کحالی نامزد تصدی شهردار لاهیجان 3 - جزئیات و رزومه تمامی نامزدهای تصدی سمت شهردار لاهیجان + تصاویر - اصغر قوامی لاهیج

اما سومین کاندیدا دعوت شده برای تصدی عنوان شهردار لاهیجان در سومین روز مصاحبه ها، رضا کحالی شهردار اسبق این شهر بود که در ساختمان شورای شهر لاهیجان حضور یافت.

کحالی دانشجوی کارشناسی ارشد است و پیش از این شهردار لنگرود بود که در ابتدای آغاز به کار شورای پنجم علی رغم همه حمایت های نماینده لنگرود و دیگر بزرگان از وی، نتوانست رضایت شورا را جذب کند و جای خود را به مهدی رجایی داد.

در سوابق مدیریتی کحالی شهرداری شهرهای لاهیجان، لنگرود، انزلی و رودسر دیده می شود.

مصاحبه شورای شهر لاهیجان با علیرضا ملکی نامزد تصدی شهردار لاهیجان 3 - جزئیات و رزومه تمامی نامزدهای تصدی سمت شهردار لاهیجان + تصاویر - اصغر قوامی لاهیج

علیرضا ملکی نیز دارای مدرک ارشد کشاورزی بوده و هم اکنون معاون ناحیه یک شهرداری منطقه شش تهران می باشد.

در چهارمین جلسه مصاحبه اعضای شورای شهر با کاندیدای تصدی شهردار لاهیجان تنها با ۲ فرد مصاحبه انجام شد.

بر طبق اطلاعیه کانال روابط عمومی شورا قرار بود مصاحبه شورای شهر لاهیجان با اکبر قاسم نژاد، حسن پور قربان، محمدرضا گل محمدی و عبدالرضا سلیمانی نامزدهای تصدی سمت شهردار لاهیجان برگزار شود که با توجه به انتخاب حسن پورقربان به عنوان شهردار انزلی در جلسه صبح امروز شورای شهر انزلی، وی در جلسه لاهیجان حاضر نشد، از طرفی گل محمدی نیز دیگر غایب امروز بود که دلیل غیبتش هنوز مشخص نیست.

چهارمین روز از مصاحبه انتخاب شهردار لاهیجان 4 - جزئیات و رزومه تمامی نامزدهای تصدی سمت شهردار لاهیجان + تصاویر - اصغر قوامی لاهیج

اکبر قاسم نژاد نخستین دعوت شده در روز چهارم مصاحبه ها متولد لاهیجان و در حال حاضر مدیر امور شهری و روستایی (شهردار) سازمان منطقه آزاد انزلی می باشد.

در سابقه مدیریتی وی مدیرعاملی، ریاست، نائب رییسی و عضویت در هیات مدیره چند شرکت ساختمانی، عمرانی و تولیدی و همچنین سمت نماینده سازمان منطقه آزاد کیش در واگذاری زمین به سرمایه گذاران و … دیده می شود.

چهارمین روز از مصاحبه انتخاب شهردار لاهیجان 6 - جزئیات و رزومه تمامی نامزدهای تصدی سمت شهردار لاهیجان + تصاویر - اصغر قوامی لاهیج

عبدالرضا سلیمانی نیز دومین نامزد تصدی شهرداری لاهیجان بود که در روز چهارم جلسه انتخاب شهردار از وی مصاحبه گرفته شد.

شهردار اسبق چاف و چمخاله از دی ماه ۱۳۹۴ به عنوان شهردار آستانه اشرفیه انتخاب شد که با شروع به کار شورای پنجم هم اکنون به عنوان سرپرست شهرداری آستانه اشرفیه فعالیت می کند.

وی متولد آستانه اشرفیه و دارای مدرک دکتری زمین شناسی بوده و در طی ۲۶ سال سابقه خدمتی در بخش‌های مختلف اجرایی و مدیریتی شهرداری، اعم از مسئول واحد فنی و ساختمانی، مسئول واحد عمران و معاونت شهرداری را عهده دار بوده است.

بیشتر محبوبیت و موفقیت‌‌های سلیمانی به انجام پروژه های عمرانی و شاخص و ایجاد تحول عظیم در فضای شهر آستانه اشرفیه بر می گردد که در ماه های اخیر نیز حمایت های مردمی از او مهر تاییدی بر این ادعا است.

در پنجمین جلسه مصاحبه اعضای شورای شهر با کاندیدای تصدی شهردار لاهیجان با ۳ فرد مصاحبه انجام شد.

میثم ملک شعار، موسی فکور و مهدی علیرضایی افرادی بودند که با حضور در شورای شهر لاهیجان برای تصدی سمت شهردار این شهر به مصاحبه با اعضا شورا پرداختند.

پنجمین روز از مصاحبه انتخاب شهردار لاهیجان 5 - جزئیات و رزومه تمامی نامزدهای تصدی سمت شهردار لاهیجان + تصاویر - اصغر قوامی لاهیج

میثم ملک شعار نخستین ارائه دهنده برنامه های خود در امروز بود، وی دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق است.

موسی فکور - جزئیات و رزومه تمامی نامزدهای تصدی سمت شهردار لاهیجان + تصاویر - اصغر قوامی لاهیج

موسی فکور دومین کاندیدای دعوت شده در پنجمین روز از جلسات انتخاب شهردار،  کارشناس حقوق و کارشناس مدیریت دولتی و دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق است.

بخشداری سنگر، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری مرکز گیلان، شهرداری انزلی، رئیس اداره‌های سیاسی، روابط عمومی و اجتماعی فرمانداری رشت، رئیس امور فرهنگی نهضت سوادآموزی گیلان از جمله سوابق فکور در ۲۸ سال خدمت در وزارت کشور است.

پنجمین روز از مصاحبه انتخاب شهردار لاهیجان 8 - جزئیات و رزومه تمامی نامزدهای تصدی سمت شهردار لاهیجان + تصاویر - اصغر قوامی لاهیج

مهدی علیرضایی سومین مصاحبه شونده، استادیار دانشگاه دیلمان و دارای مدرک دکتری معماری از دانشگاه برلین آلمان می باشد.

وی عضو نظام مهندسی ایران و عضو انجمن جامعه مهندسین مشاور آلمان بوده و در سوابق اجرایی اش معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه ۱۰ شهرداری تهران دیده می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.