پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برای همه مناطق شهر رودسر برنامه عمرانی خوبی داریم / از مشورت شورا استقبال می کنم
    13 تیر 1395 - 23:35
    شناسه : 8906
    0

    حسن پورقربان گفت:افتخار من پرورش در فضای بسیج و پایگاه است و کمک به توسعه فرهنگ انقلاب در شهر و برگزاری مراسم های مذهبی را در حد توان پیگیری خواهم کرد. به گزارش بامردم، در اولین جلسه شورای شهر رودسر پس از معارفه حسن پور قربان وی میهمان جلسه علنی شورا بود. شهردار رودسر ضمن […]

    پ
    پ

    حسن پورقربان گفت:افتخار من پرورش در فضای بسیج و پایگاه است و کمک به توسعه فرهنگ انقلاب در شهر و برگزاری مراسم های مذهبی را در حد توان پیگیری خواهم کرد.

    به گزارش بامردم، در اولین جلسه شورای شهر رودسر پس از معارفه حسن پور قربان وی میهمان جلسه علنی شورا بود.

    شهردار رودسر ضمن تبریک عید فطر، از حضور خود در جمع صمیمی شورا ابزار خوشحالی کرد و افزود: این همدلی و همزبانی بین شورا و شهردای می تواند در ایجاد بستر توسعه و پیشرفت شهر رودسر بسیار موثر باشد.

    وی با تاکید براینکه افزایش پروژه های آسفالت را با توجه به شرایط جوی در حال حاضر مناسب می دانم، گفت: برای همه مناطق شهر رودسر برنامه عمرانی خوبی داریم.

    وی تصریح کرد : در جلسه امروز با استاندار گیلان وی برای میزبانی مناسب مسافرین تعطیلات پیش رو بسیار تاکید کردند که رودسر هم با توجه به ظرفیت بالای گردشگری و اقامت مسافرین و بخصوص ساحل رودسر تجهیزات خوبی ایجاد خواهد شد.

    وی با اشاره به اینکه پرداخت حقوق عقب مانده کارکنان شهرداری امروز پرداخت شد اضافه کرد: تلاش می کنیم در عید فطر دست کارکنان شهرداری پر باشد.

    حسن پور قربان افزود: ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری و جبران عقب ماندگی های گذشته در دستور کار شهرداری قرار دارد و من از مشورت اعضای شورا و اولویت بندی آنها با توجه در خواست های مردم استقبال می کنم.

    شهردار رودسر اظهار کرد: در حال حاضر فضای شهری بسیار سرگردان بوده که نیازمند برنامه اصولی و نقشه بسیار دقیق از کلیه مناطق شهر با توجه به شرایط موجود است.

    وی با تاکید براینکه افتخار من پرورش در فضای بسیج و پایگاه است گفت: کمک به توسعه فرهنگ انقلاب در شهر و برگزاری مراسم های مذهبی را در حد توان پیگیری خواهم کرد.

    پور قربان اضافه کرد: تهاتر زمین را برای پرداخت بدهی شهرداری به پیمانکاران بسیار نادرست و عملی اشتباه می دانم و در مدیریت جدید جلوی آن را خواهم گرفت.

    رصد رودسر

    انتهای خبر/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.