×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سرهنگ محمود قاسمی

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از دستگیری سارقان خودرو با ۷ فقره سرقت در این شهر خبر داد.

به گزارش بامردم، سرهنگ “محمود قاسمی”  گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از خودرو در شهرستان لاهیجان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از دستگیری سارقان حرفه ای خودرو با ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ “محمود قاسمی”  گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از خودرو در شهرستان لاهیجان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان و با انجام اقدامات پلیسی، موفق به شناسایی ۲ متهم در این خصوص شده، سارقان را در حین تردد با یک دستگاه خودرو سمند متوقف کردند.

سرهنگ قاسمی تصریح کرد: ماموران پس از بررسی و بازدید از داخل خودرو تعدادی زیادی دسته کلید دیلم و کیف زنانه کشف و ۲ نفر مرد و زن سرنشین خودرو را دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت دادند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان در بازجویی و تحقیقات فنی و پلیسی کارآگاهان آگاهی به ۷ فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان لاهیجان با همدستی فردی اهل و ساکن کرج اعتراف که ماموران در عملیاتی غافلگیرانه در شهرستان لاهیجان وی را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان از تشکیل پرونده برای متهمان ۳۸، و ۳۷ ۳۲ساله و تحویل آن به مراجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست توصیه های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع و با رعایت نکات پلیسی در پیشگیری از سرقت،سهم و نقش خود را در تولید امنیت اجتماعی که حاصل کار جمعی است ایفاء کنند

رشت پرس

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.