پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پیام شهردار لاهیجان به مناسبت هفته دفاع مقدس، ایام محرم و بازگشایی مدارس
    30 شهریور 1396 - 20:00
    شناسه : 89725
    0

    بهمن مرتضی پور، سرپرست شهرداری لاهیجان در پیامی، هفته دفاع مقدس و همزمانی آن با ایام سوگواری سیدالشهدا(ع) و آغازبهار علم و بازگشایی مدارس را گرامی داشت. سرپرست شهرداری لاهیجان گفت: هشت سال دفاع، ایستادگی، ایثار و رشادت شیرزنان و دلیرمردان ایران اسلامی در برابر ظلم و استکبار نشانه و نگین ولایت پذیری مردم ایران […]

    پ
    پ

    مرتضی پور 1 - پیام شهردار لاهیجان به مناسبت هفته دفاع مقدس، ایام محرم و بازگشایی مدارس - بهمن مرتضی پور

    بهمن مرتضی پور، سرپرست شهرداری لاهیجان در پیامی، هفته دفاع مقدس و همزمانی آن با ایام سوگواری سیدالشهدا(ع) و آغازبهار علم و بازگشایی مدارس را گرامی داشت.

    سرپرست شهرداری لاهیجان گفت: هشت سال دفاع، ایستادگی، ایثار و رشادت شیرزنان و دلیرمردان ایران اسلامی در برابر ظلم و استکبار نشانه و نگین ولایت پذیری مردم ایران است که با رهنمودهای معمار کبیر انقلاب از آن سربلند و پیروز بیرون آمدند.
    وی افزود: بی شک دوران دفاع مقدس از برجسته‌ترین افتخاراتی است که در یاد ملت ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل‌های بعدی بر جای خواهد گذاشت.
    مرتضی پور اضافه کرد: همه ساله با نزدیک شدن ماه مهر ،کوچه ها و خیابانها رنگ و بوی دیگری پیدا می کند و شور و شوق دانش آموزان و خانواده های آنها جلوه ی دیگری به جامعه می بخشد. اکنون یک بار دیگر در آستانه بازگشایی مدارس قرار گرفته ایم و سال علم آموزی جدیدی پیش روی ماست.
    فصل مدرسه فصلی است که با ماه مهر شروع می شود و لذا باید آنرا به فصل مهرورزی تبدیل کرد و فضای مدارس را آکنده از مهربانی نمود.
    وی گفت: پایان شهریور و فرارسیدن مهرماه همچنین یادآور دفاع جانانه و مقدس ملت بزرگ ایران از تمامیت ارضی و مرزهای عقیدتی میهن اسلامی در مقابل تجاوز ارتش بعث می باشد که لازم است یاد همه مردان دلیر و زنان غیور این سرزمین الهی را گرامی بداریم که با ایستادگی خود دفاعی مقدس را در تاریخ ثبت کردند.
    مردمی که حضرت سیدالشهدا(ع) را الگوی خود قرار داده و در برابر ظلم ایستادگی نمودند و برای برقراری حق و حقیقت شجاعانه جنگیدند، وظیفه ماست که پیام واقعه عاشورا و پیام ایستادگی مردم ایران در برابر ظلم و جورکافران در هشت سال دفاع مقدس را به دانش آموزان و نسلهای آینده منتقل کنیم.
    مرتضی پور افزود: اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه شهیدان گلگون کفن و رزمندگان دلیر ایران اسلامی و پاسداشت هفته دفاع مقدس و همچنین با عرض تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید به همه شهروندان عزیز لاهیجان به ویژه دانش آموزان ، معلمان و مسئولان آموزش و پرورش و نیز دانشگاهیان گرامی ، از خدای بزرگ سالی توام با پیشرفت چشمگیر در عرصه تولید علم را مسئلت می نمایم و یادآور می شوم که شهرداری لاهیجان نیز سعی کرده از طریق فعالیتهایی چون خط کشی و زیباسازی معابر ، ساماندهی پیاده روها و کمک به برقراری سرویسهای ایاب و ذهاب و ایجاد فضای سبز در این امر سهیم باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.