جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ظرفیت نمایندگان گیلان برای حل مشکلات استان استفاده شود
    01 مهر 1396 - 1:30
    شناسه : 90057
    0

    نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصحاب رسانه راهگشای بسیاری از مشکلات هستند، گفت: باید از ظرفیت کل نمایندگان گیلان برای حل مشکلات استان استفاده شود. به گزارش «بامردم»، سیدکاظم دلخوش اباتری پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران  به برخی اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف عمرانی، اقتصادی، اجتماعی […]

    پ
    پ

    - ظرفیت نمایندگان گیلان برای حل مشکلات استان استفاده شود - صومعه سرا

    نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصحاب رسانه راهگشای بسیاری از مشکلات هستند، گفت: باید از ظرفیت کل نمایندگان گیلان برای حل مشکلات استان استفاده شود.

    به گزارش «بامردم»، سیدکاظم دلخوش اباتری پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران  به برخی اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شهرستان صومعه سرا اشاره کرد و یادآورشد: تلاش شده تا در طی یکسال و نیم گذشته مشکلات حوزه های مختلف شناسایی و راهکارهای حل آنها ارائه شود.

    وی با اشاره به آسفالت ۱۱۴ روستای از ۱۵۴ روستای شهرستان صومعه سرا، افزود: میانگین آسفالت انجام شده در روستای صومعه سرا بین شش تا هفت کیلومتر است.

    نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از وظایف ایجاد زیرساخت های رفاهی در حوزه های مختلف برای مردم شهرستان است، گفت: تلاش شده با توجه به نقاط قوت و ضعف شهرستان ، درصدد رفع برخی کاستی ها برآییم.

    حل ۷۰ درصدی مشکلات برق در شهرستان صومعه سرا

    وی در ادامه به حل ۷۰ درصدی مشکل برق شهرستان صومعه سرا اشاره و خاطرنشان کرد: وارد مدار کردن پست ۶۳ گلسار در راستای رفع ضعف برق منطقه تولمات و همچنین تقویت برق منطقه ضیابر نیز دو اقدام مهم در ماه های آتی است.

    دلخوش با بیان اینکه در حوزه ورزشی نیز در صومعه سرا اقدامات خوبی صورت گرفته است، تصریح کرد: حدود ۱۶ سالن ورزشی در شهرستان صومعه سرا در مناطقی همانند چمثقال، کلسر، واقعه دشت، گوراب زرمیخ و سایر مناطق از سالن های ورزشی راکد و نیمه تمام بوده که با جذب اعتبار در حال آماده سازی و اتمام است و در دهه فجر نیز به بهره برداری می رسد.

    وی همچنین با اشاره به اینکه در حوزه استانی نیز اقدامات خوبی با پیگیری در مجلس و جذب اعتبارات انجام شده است، یادآورشد: تأمین اعتبار برای پرداخت مطالبات در رشت، فومن، شفت و صومعه سرا از جمله این اقدامات است.

    نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت تمام نمایندگان گیلان برای مرتفع کردن مشکلات استان و همچنین جذب سرمایه استفاده شود، ادامه داد: با پیگیری های انجام شده در کمیسیون اقتصادی مجلس موفق شدیم ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار ازمحل مالیات بر ارزش افزوده برای پرداخت حقوق پرسنل شهرداری شهر رشت جذب کنیم.

    وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان صومعه سرا، افزود: در این زمینه ۹ خانه بهداشت در دست ساخته بوده که از این تعداد دو خانه بهداشت افتتاح و مابقی در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

    دلخوش با بیان اینکه تلاش خود را برای حل حداکثری مشکلات مردم استان به ویژه شهرستان صومعه سرا انجام می دهیم، گفت : انتظار می رود با اقدامات انجام شده زمینه های رشد و توسعه در حوزه های مختلف برای شهرستان صومعه سرا را شاهد شویم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.