جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان انصاری و نورانی توسط استاندار و نماینده ولی فقیه گیلان
    15 تیر 1395 - 12:58
    شناسه : 9036
    0

    نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار به مناسبت سالروز شهادت شهیدان انصاری و نورانی پیام مشترکی صادر کردند. به گزارش “با مردم”، در این پیام آمده است: گیلانیان ولایتمدار و آزاده که در برهه‌های حساس تاریخ پرافتخار ایران اسلامی خوش درخشیده‌اند درعرصه‌ی ارائه‌ی الگوی مدیریت انقلابی و مردمی همراه با تخصص و تعهد مثال […]

    پ
    پ

    نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار به مناسبت سالروز شهادت شهیدان انصاری و نورانی پیام مشترکی صادر کردند.

    به گزارش “با مردم”، در این پیام آمده است:

    گیلانیان ولایتمدار و آزاده که در برهه‌های حساس تاریخ پرافتخار ایران اسلامی خوش درخشیده‌اند درعرصه‌ی ارائه‌ی الگوی مدیریت انقلابی و مردمی همراه با تخصص و تعهد مثال زدنی نیز با تقدیم شهیدان انصاری و نورانی تنها استاندار شهید کشور و معاون عمرانی وی از استانهای دیگر پیشی گرفته اند.

    آنچه که باعث شد تا مدت  کوتاه خدمت این دو شهید والا مقام در گیلان ماندگار و بی‌بدیل باشد بزرگ منشی، مردمی بودن، داشتن روحیه‌ای مالامال از تعهد و ایمان به نظام و انقلاب بود.

    بی‌شک پیام‌های زندگی درس آموز شهیدان انصاری و نورانی تکلیفی بزرگ برای همه‌ی خدمتگزاران نظام بویژه در استان گیلان در مسیر انجام وظایفشان در قبال مردم دارد.

    اینجانبان با گرامیداشت سالروز شهادت تنها استاندار شهید کشور و معاون عمرانی وی و یاد و خاطره‌ی ۲۵۷ شهید کارمند استان، توفیق مدیران و کارگزاران نظام را در پیمودن راه و منش آنان از خداوند منان مسئلت داریم.

            زین العابدین قربانی                                                     محمدعلی نجفی

    نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت                                     استاندار گیلان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.