شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • حجامی: از تعرفه کحالی برای شهرداری لنگرود پشیمانم | با احساس مردم بازی کرد
    01 مهر 1396 - 20:51
    شناسه : 90408
    1

    عضو مستعفی شورای شهر لنگرود با عذرخواهی از اعضای شورای شهر لنگرود بابت تعرفه کحالی برای لنگرود، تصریح کرد : از تعرفه کحالی برای شهرداری لنگرود پشیمانم. علی‌اصغر حجامی عضو مستعفی شورای شهر لنگرود در گفت‌وگو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به اتفاقات اخیر در شهرداری و شورای شهر لنگرود، اظهار کرد : یکی از […]

    پ
    پ

    زرد کحالی - حجامی: از تعرفه کحالی برای شهرداری لنگرود پشیمانم | با احساس مردم بازی کرد - رضا کحالی

    عضو مستعفی شورای شهر لنگرود با عذرخواهی از اعضای شورای شهر لنگرود بابت تعرفه کحالی برای لنگرود، تصریح کرد : از تعرفه کحالی برای شهرداری لنگرود پشیمانم.

    علی‌اصغر حجامی عضو مستعفی شورای شهر لنگرود در گفت‌وگو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به اتفاقات اخیر در شهرداری و شورای شهر لنگرود، اظهار کرد : یکی از افرادی که کحالی را به‌عنوان شهردار لنگرود تعرفه کرد من بودم و برای انتخاب و جمع‌آوری آرا در شورا نیز تلاش کردم.
    وی بابیان اینکه اخبار چند وقت اخیر از شهردار لنگرود برایم ناخوشایند بود، گفت : از کحالی انتظار نداشتم کارهای عوام‌فریبانه انجام دهد و بااحساس مردم بازی کند.

    حجامی افزود : نظرم نسبت به رضا کحالی برگشت و نتوانست وعده‌های خود را عملی کند و فقط به کارهای ظاهری بسنده کرده است.
    عضو مستعفی شورای شهر لنگرود با عذرخواهی از اعضای شورای شهر لنگرود بابت تعرفه کحالی برای لنگرود، تصریح کرد : از تعرفه کحالی برای شهرداری لنگرود پشیمانم.
    حجامی با اشاره به وضعیت اشتغال فرزندش در شهرداری، بیان کرد : با توجه به وضعیت جانبازی خود طبق قانون می‌توانستم از این امتیاز برای فرزندم استفاده کنم که از سال گذشته فرزندم در شهرداری بدون هیچ‌گونه دریافتی، مشغول به کار بود که با توجه به وضعیت اخیر و دغدغه مردم فرزندم را از شهرداری بیرون آوردم.
    وی گفت : تمایلی ندارم حتی به دلیل قانونی بودن اشتغال فرزندم، با آبرو خود بازی کنم و دید مردم نسبت به خود را بدبین و یا اینکه از اعتماد آنان سوءاستفاده کنم که درنهایت فرزندم را از ادامه کار در شهرداری منع و هیچ پافشاری نیز در این خصوص وجود ندارد.

     اگرچه موضع گیری شفاف این عضو سابق شورای شهر لنگرود در قبال رضا کحالی و عملکرد وی ، دیر بوده اما عذرخواهی حجامی قابل تقدیر است و همچنین جذب بستگان برخی از اعضای شورا که یک مورد هم فرزند وی بوده ، ظلم در حق مردم و اعتماد عمومی آنان نسبت به شوراهای شهر بوده است و اینکه این عضو سابق شورا ، برای خود در این زمینه حقی قائل باشد ، نه معقول است و نه قانونی.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.