شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رئیس دفتر رئیس جمهور اعلام کرد سالاری در بوشهر ابقاء می شود
    02 مهر 1396 - 15:17
    شناسه : 90652
    1

    نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: براساس آخرین پیگیری‌ها و اطلاعات واصله، مصطفی سالاری به عنوان استاندار بوشهر در سمت خود ابقاء می‌شود. به گزارش «بامردم»،  حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به موضوع تغییر جابه‌جایی استاندار بوشهر اظهار داشت: در صحبتی که با واعظی مسئول […]

    پ
    پ

    1 - رئیس دفتر رئیس جمهور اعلام کرد سالاری در بوشهر ابقاء می شود - بوشهر

    نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: براساس آخرین پیگیری‌ها و اطلاعات واصله، مصطفی سالاری به عنوان استاندار بوشهر در سمت خود ابقاء می‌شود.

    به گزارش «بامردم»،  حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به موضوع تغییر جابه‌جایی استاندار بوشهر اظهار داشت: در صحبتی که با واعظی مسئول دفتر رئیس جمهور شد اعلام کرد سالاری استاندار بوشهر در سمت خود ابقاء می‌شود.

    وی افزود: این موضوع هنوز در هیئت دولت نهایی نشده و در صورت قطعی شدن انتقال سالاری به استان گیلان منتفی می‌شود.

    نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس بیان کرد: گزینه‌های بومی و غیر بومی در پست استانداری بوشهر مورد بررسی قرار گرفته ولی گزینه خاصی مورد توجه قرار نگرفته است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.