×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سردار محمد عبدالله‌پور - وحدت مردم باعث اقتدار ایران در جنگ تحمیلی شد -

وحدت و همدلی مردم ، و رهبری داهیانه امام خمینی (ره)، زمینه پیروزی رزمندگان اسلام و اقتدار ایران را در جنگ تحمیلی فراهم کرد.

به گزارش «بامردم»، سردار محمد عبدالله پور روز یکشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح آستارا افزود: ۸۰ کشور دنیا در جنگ تحمیلی امکانات خود را در اختیار عراق قرار دادند تا نظام نوپای جمهوری اسلامی را از پای در آورند، ولی در مقابل انسجام و اخلاص مردم ایران شکست خوردند.
وی اضافه کرد: از هشت سال دفاع مقدس درس گرفته ایم که اگر مردم در عرصه های مختلف وارد عمل شوند، پیروزی از آن ما خواهد شد.
وی با اعلام اینکه رزمندگان دفاع مقدس با تکیه بر قدرت الهی از موانع عبور کردند و دشمن را شکست دادند، خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس بارها سلاح‌ و تجهیزات عراقی‌ها منهدم شد ولی دشمنان ما، سلاح بعثی‌ها را تامین کردند.
وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس به همگان فهماند که انسان در اوج غربت می‌تواند صلابت داشته باشد، افزود: وحدت، کار جهادی و نگاه انقلابی از مطالبات مقام معظم رهبری از مردم و مسئولان است و باید به آن جامه عمل بپوشانیم.
سردار عبدالله پور با اشاره به سخنان سخیف و بی ارزش رئیس جمهوری آمریکا علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران، ادامه داد: استکبار جهانی چشم به منطقه خاورمیانه دوخته بود ولی مردم سوریه و عراق با رهبری مرجعیت دینی، آنها را از دستیابی به این هدف شوم ناکام گذاشتند.
در آئین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح آستارا، یگان های مستقر در میدان با عبور از مقابل جایگاه مسئولان به کلام الله مجید، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، تصاویر شهدا و تمثال های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و مسئولان ادای احترام کردند.
تجلیل از تعدادی از رزمندگان آستارایی حاضر در دفاع مقدس از بخش های دیگر این آئین بود.
شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در شمال غربی گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و ۱۶۶ شهید، ۷۱ آزاده و ۶۱۵ جانباز را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.