پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نهضت عاشورا درس ایثار و از خود گذشتگی است | دوران دفاع مقدس برای ما افتخار و برای دشمنان ننگو بی آبرویی است
    02 مهر 1396 - 19:24
    شناسه : 90721
    0

    نشست بصیرتی پایگاه اداری شهید کاظمی فرمانداری صومعه سرا با عنوان : دفاع مقدس و نهضت عاشورا ظهر امروز با حضور کارکنان این فرمانداری و با سخنرانی مهندس فتح اللهی فرماندار محترم و سرهنگ عاشوری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان برگزار گردید. فرماندار صومعه سرا در این جلسه ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و تسلیت […]

    پ
    پ

    علی فتح‌اللهی

    نشست بصیرتی پایگاه اداری شهید کاظمی فرمانداری صومعه سرا با عنوان : دفاع مقدس و نهضت عاشورا ظهر امروز با حضور کارکنان این فرمانداری و با سخنرانی مهندس فتح اللهی فرماندار محترم و سرهنگ عاشوری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان برگزار گردید.

    فرماندار صومعه سرا در این جلسه ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و تسلیت بمناسبت ایام محرم با بیان اینکه گفتن، نوشتن و باور برخی وقایع که در دوران دفاع مقدس اتفاق افتاده بسیار سخت است افزود؛ اینکه برای باز کردن معبری انسانی از جان خود بگذرد تا دیگران بتوانند براحتی عبور کرده و به هدف برسند انسان را متحیر و متحول می سازد.

    مهندس فتح اللهی یادآور شد؛ ما چنان در زندگی روزمره خود غوطه ور شده ایم که گاهی این رشادتها و از خودگذشتگیهای رزمندگان و شهدا را در دوران دفاع مقدس فراموش می کنیم.

    وی درس آموزی و سرمشق قراردادن الگوی زندگی شهدا را پشتوانه ای قوی دانست و افزود؛ برای ما لحظه لحظه دوران دفاع مقدس و رشادتهای رزمندگان آن دوران افتخار و برای دشمنان باعث ننگ و بی آبرویی است.

    فرماندار صومعه سرا با اشاره به سخنرانی اخیر ریاست محترم جمهوری در سازمان ملل که حول محور فرهنگ، تاریخ، تدین و صلابت ایران اسلامی بود و هدف ایران را نفوذ در قلوب و به تفکر واداشتن عقول ترسیم کرد ، گفت؛ اینکه امروز رییس جمهور کشورمان می تواند با صلابت و اقتدار و در اوج آرامش در سازمان ملل جواب دندانشکن به رییس جمهور نادان و ابله آمریکا که با اوج ناآرامی و آشفتگی و عدم تعدل به توهین پرداخته بدهد، به پشتوانه ارزشهای ناشی از انقلاب و دوران دفاع مقدس بازمی گردد.

    فتح اللهی با تاکید براینکه باطن یک بسیجی بایست مانند ظاهر آن باشد تصریح نمود؛ بسیجیان ما باید در باطن روحیه فداکاری و ایثارگری را در کارها تقویت نمایند چرا که شرط اول بسیجی بودن باطن آراسته در کنار ظاهری فداکار است.

    وی از رشادتها و دلاوریهای مدافعین حرم که برای حفظ این خاک و اب از جان خود می گذرند سخن گفت و ادامه داد؛ متاسفانه برخی ها با سم پاشی افکار عمومی هدف آنها را مادی و دنیوی نشان می دهند چرا که در فکر ناقصشان چنین اهداف بزرگی جای نمی گیرد.

    فرماندار صومعه سرا حفظ حرمت خانواده های شهدای گرانقدر و ایثارگران عزیز را بسیار مهم تلقی کرد و گفت؛ اخیرا شاهد بی احترامی سازمانی به خانواده های شهدا و ایثارگران بودیم که بصورت جدی و قاطعانه برخورد شد و اگر مدیری بخواهد به جایگاه خانواده معزز شهدا بی احترامی نماید لیاقت و شایستگی کارکردن در نظام جمهوری اسلامی ایران را نخواهد داشت.

    وی با اشاره به فرارسیدن ماه محرم بیان داشت؛ ۱۴۰۰ سال از واقعه عاشورا می گذرد ولی هنوز ما برای این مصیبت عزاداری می کنیم و سیاه می پوشیم چرا که نهضت عاشورا درس ایثار و از خود گذشتگی است.

    فتح اللهی از رشادتها و عظمت و بزرگی ائمه معصومین(ع) سخن گفت و بیان داشت؛ همانگونه از مظلومیت های امامان و معصومین سخن گفته می شود باید رشادتها و شجاعت و عظمت ائمه نیز بیان شود و فرهنگ و درس عاشورا به جوانان بگونه ای تفهیم شود تا با افتخار واقتدار حسین حسین بگویند .

    فرماندار صومعه سرا بر پیروی از راه و مرام شهدا چه در رفتار و چه در کردار تاکید و خاطر نشان کرد؛ آموختن درس زندگی از شهدا و جاری نمودن روح معنویشان در جامعه از برکاتی است که دفاع مقدس برای ما به یادگار گذاشته است.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.