×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

حوادث 1 - بدهی میلیاردی مهندس جوان فاجعه قتل عام خانوادگی را رقم زد؟ - بدهی میلیاردی

عامل جنایت خیابان یخچال به احتمال فراوان برای خلاصی از بدهی ۶ میلیاردی‌اش، در اقدامی هول انگیز ۴ نفر از اعضای خانواده‌اش را کشته و به زندگی خودش پایان داده بود.

۱۳ شهریور امسال مهندس جوان بعد از آنکه پدر و مادرش را در دفتر تجاری‌اش به قتل رساند به خانه‌اش رفت و همسر و پسرش را نیز با ضربات متعدد چاقو کشت و بدون هیچ یادداشتی به زندگی خود نیز پایان داد.

با گزارش این قتل عام به بازپرس دشتبان از شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران، تیم تحقیق به بررسی علت این حادثه و انگیزه آن پرداخت ، در نخستین تحقیقات مشخص شد عامل جنایت مهندس جوان و صاحب شرکتی وارداتی بوده که بدهی زیادی هم دارد اما تاکنون مشخص نشده این پول‌ها در کجا صرف شده است.
محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران در مورد انگیزه احتمالی  قتل عام گفت: این مرد از مدتی قبل ۶ میلیارد تومان بدهی داشته است که ۵۰۰ میلیون تومان آن را از پدر زن خود گرفته بود اما توان پرداخت این مبلغ را نداشته است و به احتمال زیاد به همین دلیل تصمیم به این جنایات جنون‌آمیز گرفته است.او همچنین یک سال قبل در پیامکی که به یکی از دوستانش در امریکا ارسال کرده بود مدعی شده اگر نتواند مشکلش را حل کند دست به کاری می‌زند که همه را متعجب و پشیمان خواهد کرد و به نظر می‌رسد این چهار قتل و خودکشی او همان اقدامی باشد که در پیامک بیان کرده بود.
همچنین بررسی‌های ما نشان می‌دهد که مهندس جوان بشدت به خانواده‌اش علاقه‌مند بوده و مادر و پدرش را بیشتر از هرکسی دوست داشته است و می‌توان احتمال داد که او برای اینکه پدر و مادرش پس از قتل همسر و فرزندش سرزنش نشوند آنها را نیز کشته است.به همین دلیل زمانی که تصمیم به قتل همسر و فرزند و خودکشی‌اش می‌گیرد، قتل پدر و مادرش را هم در ذهن داشته است./ ایران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.