چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41424 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مصطفی سالاری؛ جوان‌ترین استاندار کشور و شانزدهمین استاندار گیلان را بهتر بشناسیم
    03 مهر 1396 - 11:11
    شناسه : 91016
    0

    در جلسه عصر دیروز (یک شنبه۲مهر) هیات دولت به ریاست دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهوری ایران، مصطفی سالاری رسما به عنوان شانزدهمین استاندار گیلان رای اعتماد گرفت. به‌این‌ترتیب بعد از چند هفته گمانه‌زنی، مصطفی سالاری که به عنوان جوان‌ترین استاندار دولت «تدبیر و امید» مطرح است صندلی طبقه هفتم استانداری گیلان را به دست آورد. مصطفی […]

    پ
    پ

    سالاری - مصطفی سالاری؛ جوان‌ترین استاندار کشور و شانزدهمین استاندار گیلان را بهتر بشناسیم - استاندار گیلان

    در جلسه عصر دیروز (یک شنبه۲مهر) هیات دولت به ریاست دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهوری ایران، مصطفی سالاری رسما به عنوان شانزدهمین استاندار گیلان رای اعتماد گرفت. به‌این‌ترتیب بعد از چند هفته گمانه‌زنی، مصطفی سالاری که به عنوان جوان‌ترین استاندار دولت «تدبیر و امید» مطرح است صندلی طبقه هفتم استانداری گیلان را به دست آورد.

    مصطفی سالاری در سال ۱۳۵۵ در روستای گلدشت شهر شبانکاره از توابع شهرستان دشتستان متولد شد.

    سالاری تحصیلکرده رشته حقوق تا مقطع کارشناسی ارشد دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت اجرایی دانشگاه بوردو فرانسه است؛ همچنین دانشجوی دکتری رشته حقوق گرایش حقوق عمومی در دانشکده حقوق دانشگاه تهران است.

    سالاری در سال ۱۳۸۱ جذب وزارت نفت شد و تا سال ۸۴ مدیر حقوقی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس‌جنوبی و از سال ۸۴ تا ۸۷ نیز به عنوان قائم‌مقام این سازمان مشغول به کار بوده است.

    وی سپس از سوی وزارت نفت بورسیه شد و فوق لیسانس و دکترای مدیریت اجرایی از دانشگاه بوردو فرانسه را اخذ و در سال ۹۲ از رساله دکترای خود در پاریس دفاع کرد.

    سالاری همچنین رئیس پژوهشکده حقوق و توسعه پایدار مؤسسه مطالعاتی بین‌المللی وزارت نفت بوده است و با حکم بیژن زنگنه به عنوان عضو کارگروه تدوین الگوی جدید قراردادهای نفتی ایران نیز منصوب شده است.

    در جریان انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، سالاری که ارتباط خوبی با بیژن زنگنه داشت، به عنوان یکی از اعضای ستاد مرکزی انتخابات روحانی و نیز مسوول هماهنگ‌کننده ستادهای انتخاباتی او در جنوب کشور شد.

    سالاری ۴۱ ساله دو فرزند پسر دارد.

    سالاری در کنار پسر و همcسرش 4 - مصطفی سالاری؛ جوان‌ترین استاندار کشور و شانزدهمین استاندار گیلان را بهتر بشناسیم - استاندار گیلان IMG 6113 662x498 - مصطفی سالاری؛ جوان‌ترین استاندار کشور و شانزدهمین استاندار گیلان را بهتر بشناسیم - استاندار گیلان

    گیل نگاه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.