جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نماینده لنگرود به تمام خبرگزاری‌ها سکه می‌دهد؟! | سرانجام ژن خوب به ثمر نشست
    03 مهر 1396 - 20:43
    شناسه : 91290
    2

    کمیل لاهوتی با 5 رای اعضای شورای شهر چاف و چمخاله شهردار این شهر شد. به گزارش «بامردم»، کمیل لاهوتی پس از تایید و تکذیب های فراوان به عنوان شهردار چاف و چمخاله انتخاب شد. کمیل لاهوتی فرزند مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود ، چاف و چمخاله در مجلس شورای اسلامی است که با 5 […]

    پ
    پ

    لاهوتی - نماینده لنگرود به تمام خبرگزاری‌ها سکه می‌دهد؟! | سرانجام ژن خوب به ثمر نشست - خبرگزاری ها

    کمیل لاهوتی با 5 رای اعضای شورای شهر چاف و چمخاله شهردار این شهر شد.

    به گزارش «بامردم»، کمیل لاهوتی پس از تایید و تکذیب های فراوان به عنوان شهردار چاف و چمخاله انتخاب شد.

    کمیل لاهوتی فرزند مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود ، چاف و چمخاله در مجلس شورای اسلامی است که با 5 رای اعضای شورا به عنوان شهردار انتخاب شد این در حالیست که پیش از این مهرداد لاهوتی در مصاحبه ای گفته بود شورای شهر چاف و چمخاله مقابل نظر من ایستاده اند و راضی نیستم پسرم شهردار شود .

    همچنین پیش از این، در پی انتشار خبر مربوط به فرزند مهرداد لاهوتی ، وی با ابراز ناراحتی از این موضوع  به خبرنگار آفتاب یزد گفته بودشما هر حکمی درزمینه دریافت سمت یا پستی پیرامون پسر من دیدید آن را به من نشان دهید من خودم به شما یک سکه می دهم ” (  اینجا بخوانید)

    اما آنچه امروز در خبرگزاری ها منتشر شد اعلام خبر شهردار شدن مسئول بافت فرسوده شهرداری لنگرود و فرزند نماینده این شهر به یعنی کمیل لاهوتی به عنوان شهردار چاف و چمخاله بود .

    گیل خبر

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.