×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

بارش شدید باران در لاهیجان 8 - آماده باش استاندار گیلان به تمام دستگاه های اجرایی - باران

با توجه به گزارش واصله از اداره کل هواشناسی استان مبنی بر بارش باران و احتمال وقوع سیل و باد شدید، از عصر امروز لغایت ظهر جمعه به ترتیب از شرق تا غرب استان، به دستور دکتر سالاری استاندار محترم گیلان جلسه ای رأس ساعت ۷:۳۰ صبح امروز در محل دفتر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور مدیران مربوطه تشکیل گردید و ضمن اطلاع رسانی به فرمانداریهای سراسر استان مقرر گردید کلیه دستگاه های اجرایی، شهرداریها و دهیاری ها ضمن حفظ آماده باش، برنامه ریزی لازم به منظور مدیریت بحران احتمالی در صورت وقوع بارش شدید باران و باد شدید و آسیب های ناشی از جاری شدن سیل و باد را از عصر امروز تا ظهر جمعه معمول دارند.

گفتنی است دمای هوای استان از عصر چهارشنبه با تقویت توده هوای خنک و بارش زا چهار تا هشت درجه سانتی گراد کاهش می یابد و در روزهای آتی آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست.

رعد و برق و بارش تگرگ از دیگر پدیده های جوی گیلان در روزهای آینده است. وزش باد هم در برخی مناطق به ویژه  سواحل دریای خزر ۳۰ تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت و دریای خزر طوفانی است.

شرایط جوی ناپایدار دست کم تا ظهر جمعه ادامه دارد و در این مدت آبگرفتگی معابر، بالا آمدن سطح آب رودخانه ها دور از انتظار نیست.

براساس توصیه اداره کل هواشناسی استان گیلان شهروندان از استقرار در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.