شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چرا مدام عملکرد شهردار رشت را زیر سوال می‌برید / چرا هر اقدام مثبتی را سیاسی می‌کنید
    16 تیر 1395 - 10:22
    شناسه : 9166
    0

    اختصاصی بامردم/مجتبی رمضانی شیخانی: یک سالی از انتخاب شهردار شهر باران‌های نقره‌ای می‌گذرد، خلاصه شهر یک شهردار جوان، متخصص و باتجربه را به خود می‌بیند؛فردی که خود قبلاً نیز شهردار همین شهر بود و اینک با آرای اعضای پارلمان شهری مجدد بر صندلی شهرداری تکیه زده است. از ایده‌های شهردار جوان رشت طرح پیاده راه […]

    پ
    پ

    اختصاصی بامردم/مجتبی رمضانی شیخانی:

    یک سالی از انتخاب شهردار شهر باران‌های نقره‌ای می‌گذرد، خلاصه شهر یک شهردار جوان، متخصص و باتجربه را به خود می‌بیند؛فردی که خود قبلاً نیز شهردار همین شهر بود و اینک با آرای اعضای پارلمان شهری مجدد بر صندلی شهرداری تکیه زده است.

    از ایده‌های شهردار جوان رشت طرح پیاده راه سازی خیابان اعلم الهدی گرفته تا ایده حضور در محلات، همین بس که مورد انتقاد برخی عمارت نشینان پارلمان شهری شده است.

    ۱-آیا حضور شهردار در محلات ۵۵ گانه شهر کار بدی است ؟

    ۲- شهردار بدون توجه به محلات و عدم حضور در آن محلات چگونه از موقعیت و مشکلات آن محله آگاه باشد ؟

    ۳- چرا هر اقدام مثبتی را سیاسی می‌کنید ؟

    چرا می‌فرمایید اقدام شهردار برای حضور در انتخابات و کارهای جناحی است.

    بهتر است از این نوع موضع گیری ها خودداری کنیم ، خلاصه جناب ثابت قدم نه ! هر فرد دیگری هم شهردار باشد شما می بایست اینگونه برخورد کنید؟

    پس هرکسی به عنوان شهردار بیاید و در محلات حضور یابد شما می فرمایید برای کارهای سیاسی است ؟

    شما که خود برای دفاع از عملکردتان از مقام معنوی و بیوت صالح هزینه می کنید فرصتی برای دفاع از عملکرد مدیران شهری گذاشته اید ؟

    چرا مدام عملکرد شهردار را زیر سوال می‌برید و صحبت از استیضاح می کنید ؟ شورای شهر شکل نگرفته است تا که فقط شهردار را عزل و نصب کند ، بهتر است نگاهی به اصل ۱۰۰ قانون اساسی بیاندازید .

    ما دغدغه شهر داریم و می خواهیم شهرمان را رشد دهیم فارغ از هرگونه اختلافات سیاسی و جناحی یک دوره شورای سوم با اختلاس و ارتشا منحل شد.

    اما برادر محترم خوب است با اندکی صبر و درایت بیشتر به شهر نگاه کنیم و در موضع گیری ها خدای متعال را مدنظر داشته باشیم ، هنوز خیلی از محلات شهر ما در طول سال های بعد از انقلاب یک مسئول را به خود ندیده است.

    شما که جناح بازی و سیاسی کاری ندارید.

    شما بروید در محلات سرکشی کنید و از نزدیک از مشکلات شان آگاه شوید.

    امیدوارم این نگارش کوتاه که صرفا از روی دلسوزی نگاشته شده است.

    موجب آزردگی خاطر عزیزان شورای شهر نشود.

    یک سالی از انتخاب شهردار شهر باران‌های نقره‌ای می‌گذرد، خلاصه شهر یک شهردار جوان، متخصص و باتجربه را به خود می‌بیند؛فردی که خود قبلاً نیز شهردار همین شهر بود و اینک با آرای اعضای پارلمان شهری مجدد بر صندلی شهرداری تکیه زده است.

    موفق و پیروز باشید

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.