جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پیام تبریک شهردار لاهیجان بمناسبت هفتم مهر روز آتش نشانی و خدمات ایمنی
    06 مهر 1396 - 10:25
    شناسه : 91929
    1

    سرپرست شهرداری لاهیجان طی پیامی هفتم مهرماه، روز آتش نشانی و ایمنی را به آتش نشانان جان برکف و پرتلاش تبریک گفت. مهندس بهمن مرتضی پور در این پیام آورده است: هفتم مهرماه، روز قدردانی از تلاش بی شائبه و شبانه روزی تلاشگران، جان برکفان و ترویجگران فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح […]

    پ
    پ

    آتش نشانی - پیام تبریک شهردار لاهیجان بمناسبت هفتم مهر روز آتش نشانی و خدمات ایمنی - آتش نشان

    سرپرست شهرداری لاهیجان طی پیامی هفتم مهرماه، روز آتش نشانی و ایمنی را به آتش نشانان جان برکف و پرتلاش تبریک گفت.

    مهندس بهمن مرتضی پور در این پیام آورده است: هفتم مهرماه، روز قدردانی از تلاش بی شائبه و شبانه روزی تلاشگران، جان برکفان و ترویجگران فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح در آتش نشانی است.
    بی شک خدمتگذاری خالصانه و صادقانه به بندگان خداوند سبحان، در سخت ترین شرایط کاری همراه با تحمل خطرات غیرمترقبه، جز با فداکاری، صبر و با هدف کسب رضایت حضرت حق میسر نمی باشد که شما آتش نشانان و امدادرسانان به مردم در زمان وقوع حوادث به خوبی از عهده آن بر آمده اید که شایسته تقدیر و تشکر وافر می باشد.
    براستی آتشنشانان دریادلانی هستند که در هنگام بروز حوادث جان به کف و بی محابا دل به آتش می زنند و با دلی دریایی، با تزریق قطره قطره جان خود، امید به زندگی را به هموطنان خود هدیه می کنند.
    هفتم مهرماه روز تجلی ایمان ، ایثار، شجاعت، عشق و علاقه بر آتش نشانان دلسوز و پرتلاش سراسر کشور بویژه آتش نشانان شهرداری لاهیجان گرامی باد.
    بدینوسیله از درگاه خداوند منان سلامتی و توفیق روز افزون برای این عزیزان و خانواده های محترمشان و همچنین آرزوی آمرزش و طلب مغفرت برای روح بلند همکار عزیز تازه درگذشته مان، زنده یاد فرهاد علیپور، از خداوند متعال مسئلت نموده و امیدوارم به برکت روزهای عزاداری محرم، با حضرت سیدالشهدا(ع) محشور شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.