جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پیام فرماندار لاهیجان به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی
    06 مهر 1396 - 13:08
    شناسه : 91966
    1

    فرماندار لاهیجان به مناسبت فرا رسیدن هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنیپیامی را صادر کرد. به گزارش «بامردم»،  در متن این پیام آمده است: پیامبر اکرم (ص) : ” کسی که عده ای از مسلمانان را از خطر سیل یا آتش سوزی نجات دهد ، بهشت بر او واجب می شود “ ۷ مهرماه […]

    پ
    پ

    احمدی فرماندار لاهیجان

    فرماندار لاهیجان به مناسبت فرا رسیدن هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنیپیامی را صادر کرد.

    به گزارش «بامردم»،  در متن این پیام آمده است:

    پیامبر اکرم (ص) : ” کسی که عده ای از مسلمانان را از خطر سیل یا آتش سوزی نجات دهد ، بهشت بر او واجب می شود “

    ۷ مهرماه یادآور رشادت های آتش نشانانی است که در هفت مهرماه سال 59 پس از حمله هوایی دشمن بعثی به پالایشگاه آبادان در حین خاموش کردن آتش توسط هواپیماهای دشمن بمباران شده و مظلومانه به درجه رفیع شهادت نایل گردیدند. یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد.

    هفتم مهرماه که به نام روز “آتش نشانی و ایمنی” نامگذاری شده بهانه ای است تا به گرامیداشت انسان هایی بپردازیم که همواره از جان و آسایش خود در راه حفظ جان و آسایش ما می گذرند.

    تشکر و سپاس از ناجیانی که ایثارگرانه از جان خود می گذرند تا صحت و سلامت را برای انسانهای محاصره شده در خطر به ارمغان آورند.

    هدف از نامگذارى این روز به عنوان روز ملى آتش نشانى و ایمنی، تبدیل ایمنى در کشور به یک فرهنگ است که با مجاهدت و جان نثاری آتش نشانان عزیز محقق خواهد شد.

    درپایان اینجانب ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای آتشنشان علی الخصوص شهدای آتشنشان سال 59 و حادثه پلاسکو، از زحمات و تلاش های شبانه روزی یکایک این عزیزان که جان خود را در طبق اخلاص می گذارند قدردانی می‌نمایم امیدوارم که در پرتو عنایات حق تعالی در تمام عملیات ها و ماموریت های محوله سالم پیروز و موفق باشند.

    سید محمد احمدی
    فرماندار شهرستان لاهیجان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.