شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آیا آقای معاون به دنبال مشاوری استاندار گیلان است!؟
    08 مهر 1396 - 10:17
    شناسه : 92569
    0

    تحرکات عجیب و قریبی در چند روز اخیر توسط آقای معاون برای متشنج کردن فضای سیاسی استان و تحریک فعالین سیاسی آغاز شده است که بنظر می رسد که این تحرکات به صورت کامل مصداق صید ماهی از آب گل آلود باشد! اتفاقی که در سال ٩٢ هم رخ داد و عده ای با ایجاد […]

    پ
    پ

    گیلان - آیا آقای معاون به دنبال مشاوری استاندار گیلان است!؟ - استانداری گیلان

    تحرکات عجیب و قریبی در چند روز اخیر توسط آقای معاون برای متشنج کردن فضای سیاسی استان و تحریک فعالین سیاسی آغاز شده است که بنظر می رسد که این تحرکات به صورت کامل مصداق صید ماهی از آب گل آلود باشد! اتفاقی که در سال ٩٢ هم رخ داد و عده ای با ایجاد اختلاف بین نیروهای حامی دولت و متشنج کردن فضای سیاسی استان خود را به استاندار وقت نزدیک کردند و چهارسال رخوت و کندی را برای برای سیاست استان به ارمغان اوردند.

    اکنون این معاون بواسطه حضور دکتر سالاری و احساس خطر و تقریبا اطمینان از عزل با فضا سازی سعی دارد مشاورین استاندار را مورد حمله قرار دهد در حالی که عملکرد معاونین استاندار در این چهارسال به اندازه کافی مورد انتقاد بوده است.

    کسانی که تا قبل از معرفی دکتر سالاری لحظه ای از حمله به دولت برای انتخاب مدیر غیر بومی نمی گذشتند و حتی کار را به تهدید هم رسانده بودند امروز با از دست دادن مدیران خود در استانداری بشدت احساس ضعف کرده و با پیش کشیدن مباحث بسیار سخیف سعی می کنند فضای جدیدی برای خود باز کنند .
    بنظر می رسد آقای معاون با علم به پایان رسیدن مسئولیت خویش بدنبال ایجاد فرصتی برای خود برای گرفتن حکم مشاوری استاندار در چهار سال اینده است و فضای سیاسی استان و حامیان خود را ملزم به حمله به منتقدین معاونت تحت امر خود کرده است، باید دید آقای معاون که در سال های گذشته در حوزه کاری خود عملکرد ضعیفی داشته می تواند مشاوری امین برای استاندار باشد!؟

    با توجه به تاکید استاندار گیلان بر سلامت مدیران تحت امر خود می توان به عزل چنین افرادی امیدوار بود؛ کسانی که بشدت از تغییرات در استان احساس خطر می کنند و بسان فرد غرق شده ای که مدام دست و پا می زند در حال دست و پا زدن بوده و نگران از بین رفتن منافع سالهای اخیر خود هستند که باید روش و منش آنها برای استاندار محترم هویدا شود.

    منبع: شعاع مشرق

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.