×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان از آماده باش نیروهای پلیس راه و راهنمایی و رانندگی استان در ساعت های پایانی تعطیلات عید فطر خبر داد و گفت: گردشگران برای گرفتار نشدن در ترافیک های سنگین، برای بازگشت برنامه ریزی کرده و ساعت های پایانی تعطیلات را انتخاب نکنند.

به گزارش “بامردم”، سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه روز جمعه در حاشیه بازدید از پاسگاه ها و ایستگاه های راهنمایی و رانندگی و انتظامی استان گیلان در جمع خبرنگاران بیان کرد: گیلان در تعطیلات عید فطر امسال، پذیرای تعداد زیادی گردشگر از سراسر کشور است و در واقع، با پایان ماه مبارک رمضان موج نخست مسافرت های تابستانی را شاهد هستیم.
وی افزود: نیروی انتظامی گیلان برای ایجاد امنیت در راه های درون و برون شهری و تفرجگاه های استان آمادگی کامل دارد.
سرهنگ جعفری خیرخواه با تصریح براینکه هدف پلیس گیلان با حضور پررنگ، برقراری امنیت و ایجاد فضای آرام برای گردشگران است، گفت: نیروهای پلیس استان در حالت آماده باش، آماده خدمت رسانی به گردشگران و شهروندان هستند.
وی با اشاره به اهتمام پلیس برای خدمت رسانی به گردشگران و روان سازی ترافیک ها خاطرنشان کرد: پلیس راه و راهنمایی و رانندگی استان در این تعطیلات، به روان سازی ترافیک ها و امن سازی راه ها اقدام کرده اند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به پایان یافتن تعطیلات و پیش بینی بار سنگین ترافیک در محورهای خروجی استان، از اتخاذ تمهیدات لازم برای بازگشت امن گردشگران به مقاصدشان خبر داد و افزود: در روز پایانی تعطیلات عید فطر، طرح ترافیک پلیس برای خودروهای سنگین اجرا خواهد شد.
وی گفت: از ساعت هشت تا ۲۴ امروز (جمعه هجدهم تیرماه) رفت و آمد انواع کامیون و تریلر به استثنای خودروهای حامل موادسوختی و فاسدشدنی از آزادراه رشت – قزوین و بالعکس ممنوع است.
سرهنگ جعفری خیرخواه خاطرنشان کرد: همچنین این محدودیت در محور آستارا به اردبیل و بالعکس نیز اعمال و تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای خودروهای حامل موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا ۲۴ امروز در این مسیر ممنوع است.
وی خروج گردشگران در یک بازه زمانی محدود را موجب ایجاد ترافیک های سنگین ذکر و اضافه کرد: مسافرانی که این امکان برای آنها وجود دارد، بازگشت خود را به روزهای آتی موکول کنند تا با ترافیک های سنگین مواجه نشوند.
طبق اعلام پلیس راهور ناجا، در حال حاضر ترافیک باند شمال به جنوب محور رشت – قزوین (محدوده های رودبار و منجیل) پرحجم و نیمه سنگین گزارش شده است.
ایرنا

انتهای پیام /*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.