شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پیام تبریک شهردار آستانه اشرفیه به مناسبت هفته نیروی انتظامی
    13 مهر 1396 - 18:54
    شناسه : 94621
    1

    سرپرست شهرداری آستانه اشرفیه بمناسبت هفته نیروی انتظامی با صدور پیامی از تلاش‌های ارزنده و زحمات این عزیزان در راستای ایجاد نظم و امنیت ، آسایش برای مردم و پیشگیری و کاهش جرایم تقدیر کرد.   به گزارش «بامردم»،  در متن پیام عبدالرضا سلیمانی آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم […]

    پ
    پ

    سلیمانی - پیام تبریک شهردار آستانه اشرفیه به مناسبت هفته نیروی انتظامی - آستانه

    سرپرست شهرداری آستانه اشرفیه بمناسبت هفته نیروی انتظامی با صدور پیامی از تلاش‌های ارزنده و زحمات این عزیزان در راستای ایجاد نظم و امنیت ، آسایش برای مردم و پیشگیری و کاهش جرایم تقدیر کرد.

     

    به گزارش «بامردم»،  در متن پیام عبدالرضا سلیمانی آمده است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم ، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند.

    « مقام معظم رهبری»

    جایگاه و نقش نیروی انتظامی در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برکسی پوشیده نیست و یکی از بزرگترین وظایف این نیرو براساس سخنان فرماندهی معظم کل قوا، پاسداری از ارزش های اصیل انقلاب اسلامی است و تحقق این وظیفه بزرگ در سایه اتکال به خدای متعال ، اعتقاد راسخ به « ولایت فقیه » ،عمل به قانون و رعایت موازین شرعی بدست می آید.

    بی تردید امنیت و آرامش امروز شهرستان آستانه اشرفیه،استان گیلان مدیون فداکاری ها و فعالیت های شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که در سایه تلاش و مجاهدت آنان ، فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه شهرستان و استان مهیا شده است.
    اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، مراتب تشکر و قدردانی خود را از خدمات شجاعانه، حضور هوشمندانه و جانفشانی‌های فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی آستانه اشرفیه وگیلان را عرض نموده وامیدوارم در سایه رهنمودهای « فرماندهی معظم کل قوا» در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی ، پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت درجامعه موفق و موید باشید.
    عبدالرضا سلیمانی
    سرپرست شهرداری آستانه اشرفیه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.