پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری سارقان حرفه‌ای در رشت
    21 تیر 1395 - 1:29
    شناسه : 9495
    0

    فرمانده انتظامی رشت از دستگیری سارقان حرفه‌ای با ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش بامردم، رحیم شعبانی بعدازظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به وقوع تعدادی سرقت منازل و مکان‌های خصوصی در این شهرستان گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ موضوع مذکور را پیگیری کردند. وی ادامه داد: ماموران انتظامی […]

    پ
    پ

    فرمانده انتظامی رشت از دستگیری سارقان حرفه‌ای با ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش بامردم، رحیم شعبانی بعدازظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به وقوع تعدادی سرقت منازل و مکان‌های خصوصی در این شهرستان گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ موضوع مذکور را پیگیری کردند.

    وی ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ با انجام اقدام‌های پلیسی و بررسی آثار و علائم به‌جا مانده در صحنه‌های سرقت موفق شدند فردی را در انبار ضایعات فروشی دستگیر کنند.

    فرمانده انتظامی رشت، متهم دستگیر شده مذکور را سابقه‌دار عنوان کرد و افزود: متهم در تحقیقات پلیسی به ۹ فقره سرقت از منزل و اماکن با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرده است.

    شعبانی با بیان اینکه دو همدست دیگر متهم مذکور با اقدام به‌ موقع ماموران انتظامی دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

    *رد رشوه توسط پلیس آستارا

    رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان نیز در جلسه مذکور گفت: ماموران انتظامی شهرستان آستارا هنگام گشت‌زنی اعضای یک خانواده را در حال استعمال مواد مخدر در داخل یک چادر مسافرتی دستگیر کردند.

    وهاب محسن‌نژاد اضافه کرد: ماموران انتظامی آستارا در بازرسی از متهمان مذکور مقداری مواد مخدر از نوع تریاک، هروئین و شیشه کشف کردند.

    وی با اشاره به رشوه پنج میلیون ریالی متهمان برای رهایی از دست ماموران انتظامی آستارا تصریح کرد: ماموران انتظامی مراتب را صورتجلسه کردند.

    رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان به تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی متهمان و معرفی به مقام قضایی اشاره کرد و یادآور شد: مردم هر گونه انتقاد، پیشنهاد و تقدیر خود از عملکرد کارکنان نیروی انتظامی را به سامانه ۱۹۷ نظارت همگانی پلیس اطلاع دهند.

    فارس

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.