×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

LogoLicious ۲۰۱۷۱۰۰۸ ۱۷۳۰۱۶ - قول می‌دهم هر جا منافع عمومی مردم وسط میدان باشد ما کنار می‌کشیم - آستانه اشرفیه

رئیس شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه تصریح کرد: این را به شما قول می دهم که هر جا منافع عمومی مردم وسط میدان باشد ما کنار میکشیم، ما نمایندگان مردم هستیم و همانطور که قبلا نیز گفته ام چند وقت پیش از مردم درخواست کردیم که به میدان بیایند و به ما رای اعتماد بدهند پس ما از مردم جدا نیستیم

به گزارش «بامردم»، اسماعیل تیغ نورد جلالی در جلسه تعیین شهردار آستانه اشرفیه که عصر امروز،با حضور سایر اعضای شورا و اصحاب رسانه در سالن جلسات شورا برگزار شد که نتیجتا به رای اعتماد مجدد به سلیمانی جهت تصدی شهرداری منجر شد اظهار کرد: از حضور شما دوستان که پشتوانه های ما هستید بسیار خوشحالیم که با نیت کمک به شهرستان در اینجا حضور پیدا کرده اید و همچنین ما نیز بسیار خوشحال و مسرور هستیم زیرا توانستیم جواب اعتماد مردم را بدهیم و مطمئن هستیم که انتخاب مجدد و متوالی عبدلرضا سلیمانی به عنوان شهردار ،نقطه عطفی در کارنامه ما خواهد بود.

وی درباره نحوه پیشرفت شهرستان گفت: ما با اتحاد و همدلی بین اعضای شورا و شهردار منتخب می توانیم حرکت رو به جلوی این ارابه شهری را که سریعتر بکنیم .

رئیس شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه افزود: فراموش نکنید که مدیریت شهری با مدیریت شهرداری دارای تفاوت های بسیاری است.ما به عنوان اعضای شورا تصمیم ساز هستیم و نظارت می کنیم و کنار شهردار و نیروهای شهرداری می مانیم و دخالتی در کارشان نداریم و تنها در بحث تصمیم گیری و نظارتی خواهیم بود.

وی درباره اختلافات گذشته بین اعضای شورا تصریح کرد: شاید در انتخابات هیئت رئیسه دارای اختلاف نظر و عقیده بودیم و اگر این تضارب آرا وجود نداشت مطمئنا آن رشد و بالندگی و پویایی در شورای شهر بوجود نمی آمد و اگر همه ما از روز اول یک تصمیم میگرفتیم دیگر نیازی نبود رای گیری بین پنج نفر صورت می پذیرفت، یک نفر رای میداد و بقیه پیرو او حرکت می کردیم.

تیغ نورد در ادامه سخنرانی خود افزود:الحمدلله این بلوغ فکری در بین اعضا حاکم است. این را به شما قول می دهم که هر جا منافع عمومی مردم وسط میدان باشد ما کنار میکشیم، ما نمایندگان مردم هستیم و همانطور که قبلا نیز گفته ام چند وقت پیش از مردم درخواست کردیم که به میدان بیایند و به ما رای اعتماد بدهند پس ما از مردم جدا نیستیم . الان دیگر زمانی نیست که ما اختلاف نظرهای شخصی خودمان را اعمال بکنیم.حال باید متحد باشیم تا بتوانیم با انجام پروژه های عمرانی بلند و میان مدت درجه شهرداری را از ۷ به ۸ برسانیم.

رئیس شورای اسلامی شهر آستانه پس از درخواست همسو بودن از شهردار با شورای شهر بیان کرد:بر این باوریم که ما در شورا هیچ چیز برای خودمان نمی خواهیم و یادم هست هر برنامه ای را هم این شهردار و هم شهردار قبل از ایشان درخواست داشتند را ما به شورا می آوردیم و پس از بررسی های فراوان آن را در اصطلاح می پختیم و آماده می کردیم و برای اجرایی شدن بر می گرداندیم.

وی با اعلام این مطلب که دنبال شهردار شش ماهه،یک ساله و کوتاه مدت نبودیم بیان کرد : دنبال شهرداری بودیم که چهار سال مدیریت شهری را بر عهده بگیرد و با همسویی و تعامل با شورا ، ما را به خواسته هایمان که همانا آبادانی شهر است برساند و شک نکنید تصمیم امروز ما تصمیم قلبی و عقلی ما بود.ما به سلیمانی ایمان داریم و مطمئن هستیم میتواند کارهای مثبت بیشتری نسبت به گذشته انجام دهد و انشالا به کمک بزرگ ترها نواقص موجود را برطرف خواهد کرد.

منبع: آستان خبر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.