پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری سارقان سیم‌های برق در رودسر و سارقان موتورسیکلت در لنگرود
    21 تیر 1395 - 19:54
    شناسه : 9556
    0

    ماموران نیروی انتظامی، سارقان موتورسیکلت در لنگرود و سیم های برق در رودسر را شناسایی و دستگیر کردند. به گزارش بامردم، فرمانده نیروی انتظامی لنگرود از کشف 12 دستگاه موتورسیکلت مسروقه و دستگیری سه سارق در این شهرستان خبر داد. سرهنگ حسین نیک فرد گفت: ماموران انتظامی در اجرای طرح امنیت اجتماعی به راکب و […]

    پ
    پ

    دستگیری1-300x230

    ماموران نیروی انتظامی، سارقان موتورسیکلت در لنگرود و سیم های برق در رودسر را شناسایی و دستگیر کردند.

    به گزارش بامردم، فرمانده نیروی انتظامی لنگرود از کشف 12 دستگاه موتورسیکلت مسروقه و دستگیری سه سارق در این شهرستان خبر داد.
    سرهنگ حسین نیک فرد گفت: ماموران انتظامی در اجرای طرح امنیت اجتماعی به راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شده و با بررسی سوابق، از سرقتی بودن این وسیله نقلیه اطمینان یافتند.
    فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه ماموران انتظامی راکب و ترک نشین موتور سیکلت را دستگیر کردند، افزود: دو متهم دستگیر شده در تحقیقات پلیسی به 9 فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.
    سرهنگ نیک فرد با اشاره به دستگیری یک سارق موتورسیکلت دیگر در این شهرستان بیان داشت: سارق 34 ساله دستگیر شده در تحقیقات پلیسی، به سه فقره سرقت اعتراف کرد.
    وی با اشاره به اینکه موتور سیکلت های سرقتی، کشف و به صاحبان آن مسترد شد، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
    فرمانده نیروی انتظامی رودسر نیز از دستگیری دو سارق سیم برق و کشف شش فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
    سرهنگ رمضانعلی پورقاسم گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق از شبکه توزیع برق شهرستان، با بررسی مستندات و فعال سازی گشت های محسوس و نامحسوس پلیس آگاهی، دو نفر سارق حرفه ای سیم برق شناسایی و همراه با ابزار جرم دستگیر شدند.
    وی ادامه داد: سارقان ابتدا منکر هرگونه سرقت شده اما در تحقیقات فنی پلیس و مواجهه با دلایل و مدارک، لب به سخن گشودند و به شش فقره سرقت سیم برق اعتراف کردند که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی و در ادامه روانه زندان شدند.
    شهرستان های لنگرود و رودسر در شرق استان گیلان واقع هستند.
    ایرنا

    انتهای پیام /*

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.