×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان لاهیجان - جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان لاهیجان برگزار شد -

 

جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان لاهیجان با حضور فرماندار تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان مهندس سید محمد احمدی فرماندار لاهیجان ضمن عرض تسلیت ایام ماه محرم و خیر مقدم به حاضرین در جلسه افزود: انجمن حمایت از زندانیان هدف، رسالت و وظیفه اش خدمت به هم نوعانی است که به هر دلیلی الان در بند میباشند.

مقام عالی دولت در شهرستان بیان نمود؛ مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان باید نقشی موثر و فعالی را جهت پیگیری مصوبات و برگزاری فصلی جلسات ایفا کند و از تمام ظرفیتها نهایت استفاده را برای پیشبرد اهداف انجمن استفاده نماید.

وی خاطرنشان کرد: اعضای هیئت مدیره این انجمن، ضمن همکاری و تعامل با دستگاه‌های اجرایی نسبت به رفع مشکل زندانیان غیرعمد اقدام نمایند و این فرمانداری و تمام دستگاه‌های اجرایی آماده همکاری با این انجمن هستند.

وی با توجه به ارائه اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای انجمن به اعضا افزود: باید در این جلسات گزارش گردش مالی توسط مدیرعامل ارائه داده تا فعالیت های این انجمن تبیین شود.
فرماندار لاهیجان ادامه داد: باید برای بازدید و سرکشی از خانواده های زندانیان برنامه ایی مدون گردد، ما درکنار حمایت از خانواده های زندانیان ، باید از وقوع جرم جلوگیری کنیم و این امر نیازمند فرهنگ سازی و اقدامات اساسی و برنامه ریزی است.

در پایان جلسه هر یک از اعضا نقطه نظرات خود را بیان کردند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.