جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اتفاقات اخیر در شهرداری رشت مایه تأسف است | مدیران شهرداری رشت امانت‌دار و حافظ بیت‌المال باشند
    20 مهر 1396 - 16:13
    شناسه : 96196
    0

    رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: اتفاقاتی که اخیراً در شهرداری رشت افتاد و از طریق رسانه‌ها و در فضای مجازی مورد هجمه و گاها تمسخر قرار گرفت تأسف‌برانگیز بوده و با آن برخورد خواهد شد. به گزارش «بامردم»، سید امیرحسین علوی با اشاره به اینکه استفاده و سوءاستفاده از جایگاه‌های مدیریتی حتی به کمترین […]

    پ
    پ

    امیرحسین علوی2 - اتفاقات اخیر در شهرداری رشت مایه تأسف است | مدیران شهرداری رشت امانت‌دار و حافظ بیت‌المال باشند -

    رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: اتفاقاتی که اخیراً در شهرداری رشت افتاد و از طریق رسانه‌ها و در فضای مجازی مورد هجمه و گاها تمسخر قرار گرفت تأسف‌برانگیز بوده و با آن برخورد خواهد شد.

    به گزارش «بامردم»، سید امیرحسین علوی با اشاره به اینکه استفاده و سوءاستفاده از جایگاه‌های مدیریتی حتی به کمترین اندازه قابل‌پذیرش نیست بیان کرد: برای رسیدن انقلاب به این جایگاه خون‌های بسیاری ریخته شد و چه‌بسا جوانانی که با مدارک عالیه تحصیلی و علمی جان خود را نثار ارزش‌های اسلام و انقلاب کردند.

    وی با اذعان به اینکه شهر رشت درگذشته از باب داشتن نخستین کتابخانه، نخستین داروخانه شبانه‌روزی و… جزو اولین‌ها در کشور بود گفت: طی یکی دو روز اخیر با سهل‌انگاری و اشتباه دو مدیر شهرداری، شهر رشت با آن پیشینه عظیم فرهنگی و تاریخی در تمسخر و استهزاء و طنز جزو برترین‌ها قرارگرفته و این برایمان مایه شرمساری است.

    رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تأکید بر اینکه شورای پنجم رشت اجازه چنین رفتارهایی را نخواهد داد گفت: منتخبین مردم رشت در شورای پنجم عهد بسته‌اند که برای پیشرفت همه‌جانبه شهر تلاش کنند و یقیناً باکسانی که موجبات تمسخر شهر عزیزمان بشوند به‌شدت برخورد خواهیم کرد و مدیران شهرداری رشت امانت‌دار و حافظ بیت‌المال باشند.

    علوی در خاتمه بابیان اینکه از بابت اتفاقات اخیر و نامه‌های خودبه‌خود زدن شرمسار مردم فهیم رشت هستیم بیان کرد: شهروندان رشت بدانند که دیگر اجازه چنین رفتارهایی به هیچ‌یک از افراد تحت نظارت شورا و شهرداری رشت داده نمی‌شود و با اعمال کنندگان این اقدامات نیز برخورد خواهد شد.

    به گزارش گیل و دیلم، اخیراً فرامرز جمشیدپور سرپرست سابق شهرداری رشت در نامه‌ای به خود تقاضای یک باب منزل مسکونی را نموده بود.

    همچنین پور ناصرانی شهردار منطقه یک رشت نیز نام خود را به‌عنوان کارمند نمونه شهرداری منطقه اعلام کرده بود و این موضوع در فضای مجازی سروصدای زیادی بپا کرده و مورد تمسخر قرار گرفت/فارس

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.