شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تهدید رئیس پلیس به مرگ! + تصویر
    22 تیر 1395 - 13:26
    شناسه : 9626
    0

    رئیس پلیس دالاس که شاهد صحنه کشته شدن پنج مامور پلیس در یک تیراندازی بود روز دوشنبه اعلام کرد که خود وی در پیام هایی تهدید به مرگ شده است. به گزارش خبرگزاری رویترز از دالاس ، دیوید براون در یک کنفرانس خبری از آنچه که حمل آزادانه سلاح توسط غیر نظامیان در ایالت تگزاس […]

    پ
    پ

    82145272-70857023

    رئیس پلیس دالاس که شاهد صحنه کشته شدن پنج مامور پلیس در یک تیراندازی بود روز دوشنبه اعلام کرد که خود وی در پیام هایی تهدید به مرگ شده است.

    به گزارش خبرگزاری رویترز از دالاس ، دیوید براون در یک کنفرانس خبری از آنچه که حمل آزادانه سلاح توسط غیر نظامیان در ایالت تگزاس خواند انتفاد کرد و این مساله چالش فزاینده ای را پیش روی نیروی انتظامی قرار داد چرا که وارد داغ ترین بحث در امریکا بر سر قانون حمل سلاح شد.
    وی دراین کنفرانس همچنین جزئیاتی در مورد استفاده اداره خود از یک روبوت حامل بمب برای کشتن میکا جانسون ، سرباز ذخیره سابق ارتش امریکا ارائه داد که با حمله مسلحانه اش در دالاس در روز پنجشنبه 9 نفر دیگر را نیز زخمی کرده است.
    حادثه تیراندازی روز دوشنبه در میشیگان در مقابل یک مجتمع قضایی بر استیلای خشونت مسلحانه در امریکا و همچنین خطر پیش روی نیروی انتظامی تاکید ورزید هر چند که فعالان سیاسی تیراندازی مرگبار پلیس به دو مرد سیاهپوست در ایالت های لوییزیانا و مینه سوتا در هفته گذشته را مورد اعتراض قرار داده اند.
    دو پلیس قضایی درمقابل مجتمع میشیگان هدف گلوله قرار گرفته و کشته شده اند و شخص تیرانداز نیز از پای در آمد.
    تا شامگاه دوشنبه به وقت محلی، معترضان مجددا در حال گردهمایی در چندین شهر امریکا از جمله شیکاگو ، ساکرامنتو ، کالیفرنیا و آتالانتا بودند.
    تصاویر تلویزیونی نشان داده است که برخی از معترضان در رویارویی با پلیس دستگیر و بازداشت شده اند.
    اما تگزاس نماد فرهنگ اسلحه داری است و قوانین ایالتی اجازه می دهد که مالکان اسلحه به طور علنی سلاح های خود را حمل کنند.

    انتهای پیام /*

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.