×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سلفی گرفتن مهاجران با آنجلینا جولیآنجلینا جولی بازیگر سرشناس سینمای آمریکا با هزاران مهاجر گرفتار در بندر پیره یونان دیدار کرد.

به گزارش «با مردم»، بازیگر سینما و نماینده ویژه کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان با استقبال بسیاری مهاجران روبه‌رو شد. بسیاری از این مهاجران آوارگان جنگ و درگیری در خاورمیانه هستند.

سلفی گرفتن مهاجران با آنجلینا جولی

بنا به اعلام کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان، بازیگر «آقا و خانم اسمیت» برای تشدید تلاش‌های این سازمان و دولت یونان در جهت واکنش فوری به این وضعیت روبه‌زوال انسانی به یونان رفته است.

سلفی گرفتن مهاجران با آنجلینا جولی

حدود ۴۴ هزار مهاجر و آواره جنگ پس از اقدام کشورهای اروپایی در بستن مرزهای خود در یونان گیر افتاده‌اند. بازیگر «در کنار دریا» روز قبل از این دیدار نیز زیر بارانی شدید در کمپ آوارگان سوری در لبنان حضور یافت و از قدرت‌های جهانی درخواست کرد که به جنگ و درگیری های پنج ساله سوریه پایان دهند.سلفی گرفتن مهاجران با آنجلینا جولی

بازیگر ۴۰ ساله سینما گفت : «دولت‌ها در سرتاسر جهان باید این شرایط را تحلیل کنند و دریابند که کشورشان در این زمینه قادر به چه کاری است.»

او در ادامه با اشاره به این که بحث بحران مهاجران بیشتر روی اروپا تمرکز کرده است، گفت : «بیشترین فشار هنوز هم روی کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا است.»

برای نمونه کشور کوچک و کم‌جمعیت لبنان تا کنون پذیرای حدود یک میلیون مهاجر بوده است. براساس آنچه که سازمان ملل می‌گوید، جنگ سوریه بزرگترین فاجعه انسانی نسل حاضر است.

خبرآنلاین

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.