×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

محسنی فرماندار شفت - آسیب‌های اجتماعی باید در دانشگاه‌ها تبیین شود -

فرماندار شفت با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی باید در دانشگاه‌ها تبیین شود، خاطرنشان کرد: امروزه مواد مخدر به صورت کالایی لوکس بین دانشجویان و دانش‌آموزان توزیع می‌شود و سن ابتلا به اعتیاد در کشور به ۱۲ سال رسیده است.

به گزارش «بامردم»، محمدرضا محسنی در جمع دانشجویان جدید دانشگاه پیام‌نور این شهرستان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش و دانشگاه منشا تغییر و تحولات اجتماعی در جامعه است، اظهار کرد: فارغ‌التحصیلان دانشگاهی یکی از بزرگترین سرمایه‌های اجتماعی کشور محسوب می‌شوند .

وی با بیان اینکه بسیاری از دانشجویان پس از اتمام تحصیلات نمی‌توانند وارد بازار کسب و کار شوند، افزود: آموزش مهارت‌های شغلی در مراکز آموزش عالی سبب اتصال بازار کار و دانشگاه‌ها می‌شود .

فرماندار شفت به وضعیت دانشگاه پیام‌نور شفت نیز اشاره و تصریح کرد: ایجاد نشاط معنوی با بهره‌گیری از ظرفیت دانشجویان این مرکز با برنامه‌ریزی بهتر محقق خواهد شد .

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه، گفت: کرسی‌های آزاداندیشی موقعیت مناسبی برای تبیین اندیشه دانشجویان در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است که باعث می‌شود؛ قشر دانشجویان آینده قدرت تجزیه و تحلیل در حوزه‌های مختلف را داشته باشند .

محسنی بر ساماندهی رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌نور و به کارگیری اساتید مجرب در این مرکز تاکید کرد و افزود: برای جذب دانشجویان بیشتر باید تمهید مقدمات شود و به رشته‌های فنی و مهندسی توجه بیشتری شود .

وی با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی باید در دانشگاه‌ها تبیین شود، خاطرنشان کرد: امروزه مواد مخدر به صورت کالایی لوکس بین دانشجویان و دانش‌آموزان توزیع می‌شود و سن ابتلا به اعتیاد در کشور به ۱۲ سال رسیده است

ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.