شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41367 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برخورد پلیس با بی قانونی ها، منجر به بهبود فضای کسب و کار می شود
    22 مهر 1396 - 11:43
    شناسه : 96557
    0

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: حضور پلیس در جامعه و برخورد این نیرو با بی قانونی‌ها، منجر به بهبود فضای کسب و کار می شود و برای بهتر شدن شرایط در حوزه بازار، به یک عزم عمومی نیاز است. محمد احمدی پور در همایش پلیس، امنیت و اصناف اظهار داشت: پلیس در […]

    پ
    پ

    احمدی پور - برخورد پلیس با بی قانونی ها، منجر به بهبود فضای کسب و کار می شود -

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: حضور پلیس در جامعه و برخورد این نیرو با بی قانونی‌ها، منجر به بهبود فضای کسب و کار می شود و برای بهتر شدن شرایط در حوزه بازار، به یک عزم عمومی نیاز است.

    محمد احمدی پور در همایش پلیس، امنیت و اصناف اظهار داشت: پلیس در گرم‌ترین و سردترین روزهای سال، برای تامین امنیت مردم حضوری جدی دارد.
    وی با اشاره به اینکه موضوع اصناف در تاریخ کشور موضوعی بی سابقه است، تصریح کرد: کمتر نهادی را سراغ داریم که هم در زمان صلح، هم در زمان قیام های مختلف و هم در زمان جنگ به اندازه اصناف، نقش آفرینی داشته باشد.
    معاون استاندار گیلان با تاکید بر اینکه نقش اصناف در روند شکل گیری انقلاب اسلامی و سال های دفاع مقدس قابل توجه است، خاطرنشان کرد: دولت تلاش می کند تا شرایطی برای توسعه و رونق کار اصناف فراهم شود.
    احمدی پور قاچاق کالا را یکی از جدی‌ترین مشکلات برای بازار داخلی ذکر و اضافه کرد:‌ پدیده قاچاق هر سال یک میلیون شغل در ایران را می‌بلعد.
    وی اشتغال را بزرگ‌ترین مسئله کنونی جامعه دانست و بیان کرد:‌ برای اشتغال‌زایی و توسعه گیلان هیچ راهی جز توسعه گردشگری در استان وجود ندارد.
    احمدی پور با اشاره به اینکه برخورد درست با گردشگران باید به صنوف آموزش داده شود، تصریح کرد: سالانه به طور متوسط 25 میلیون گردشگر وارد گیلان می شود.
    وی مطالبه گری را از لازمه های جدی پیشرفت دانست و گفت: دغدغه های مربوط به زباله و فاضلاب در استان باید برطرف شوند.
    حدود 400 اتحادیه در سراسر گیلان در حال فعالیت هستند.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.