سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نشست بررسی مشکلات واحدهای تولیدی گیلان برگزار شد
    22 مهر 1396 - 11:54
    شناسه : 96568
    0

    در این نشست واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی به بیان مشکلات پیش رو در مسیر رونق تولید پرداختند و مدیران دستگاه ها نیز راهکارهای موجود در جهت رفع آن را ارائه و دستورات لازم را صادر کردند. به گزارش «بامردم»، پیرو بازدید استاندار گیلان از اولین نمایشگاه تولیدات برتر و تاکید او بر لزوم بررسی […]

    پ
    پ

    n82695015 71925499 - نشست بررسی مشکلات واحدهای تولیدی گیلان برگزار شد -

    در این نشست واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی به بیان مشکلات پیش رو در مسیر رونق تولید پرداختند و مدیران دستگاه ها نیز راهکارهای موجود در جهت رفع آن را ارائه و دستورات لازم را صادر کردند.

    به گزارش «بامردم»، پیرو بازدید استاندار گیلان از اولین نمایشگاه تولیدات برتر و تاکید او بر لزوم بررسی موانع رونق تولید واحدهای تولیدی استان، با اهتمام اداره های کل هماهنگی امور اقتصادی و جذب سرمایه گذاری استانداری و سازمان همیاری شهرداری های استان، در حاشیه برگزاری این نمایشگاه اولین نشست بررسی مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی با حضور مدیران کل اقتصاد و دارایی، امور مالیاتی، ارتباطات و فناوری اطلاعات و تامین اجتماعی استان برگزار شد.
    در این نشست واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی به بیان مشکلات پیش رو در مسیر رونق تولید پرداختند و مدیران دستگاه ها نیز راهکارهای موجود در جهت رفع آن را ارائه و دستورات لازم را صادر کردند.
    طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، در ایام برگزاری نمایشگاه تولیدات برتر گیلان 2 نشست دیگر با حضور سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیران کل استاندارد، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران عامل شرکت های برق منطقه ای، گاز و شهرک های صنعتی استان و واحدهای تولیدی برگزار می شود.
    اولین نمایشگاه تولیدات برتر استان گیلان که از 19 مهر گشایش پیدا کرد تا فردا ( 23 مهر) از ساعت 15 تا 21 برای بازدید علاقمندان و متخصصان این صنایع دایر است.
    در اولین نمایشگاه تخصصی تولیدات برتر گیلان که به همت سازمان همیاری شهرداری های استان برگزار شده، 66 واحد صنعتی در بخش های صنایع کوچک، متوسط و بزرگ شامل صنایع غذایی، شیمیایی، فلزی،کانی، سلولزی، لوازم خانگی ، پوشاک ، بسته بندی ، ماشین آلات کشاورزی،دام و طیور حضور دارند.
    آشنایی و شناسایی واحدهای مختلف و تولیدات آنها و نمایش آخرین دستاوردها و توانمندی های موجود کارخانجات استان جهت ارتقاء توسعه اقتصادی ، افزایش صادرات غیر نفتی و بهبود کسب و کار در بخش های صنعت و کشاورزی استان از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.