چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41424 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فرماندار رودبار اظهارات واهی و سخیف ترامپ را محکوم کرد
    22 مهر 1396 - 12:45
    شناسه : 96586
    0

    فرماندار رودبار با محکوم کردن اظهارات واهی و سخیف ترامپ گفت: گفتار استراتژیک امام خمینی(ره) که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند برای همیشه تاریخ ساری و جاریست. به نام خدا آمریکای جنایتکار، بدعهد و پیمان شکن بار دیگر به دنیا نشان داد که غیرقابل اعتماد است اگر چه تحرکات و یاوه های اخیر دونالد […]

    پ
    پ

    - فرماندار رودبار اظهارات واهی و سخیف ترامپ را محکوم کرد - ترامپ
    فرماندار رودبار با محکوم کردن اظهارات واهی و سخیف ترامپ گفت: گفتار استراتژیک امام خمینی(ره) که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند برای همیشه تاریخ ساری و جاریست.

    به نام خدا
    آمریکای جنایتکار، بدعهد و پیمان شکن بار دیگر به دنیا نشان داد که غیرقابل اعتماد است
    اگر چه تحرکات و یاوه های اخیر دونالد ترامپ نشان داد تیم هسته ای ایران چگونه ماهرانه برجام را چیده اند که فرصت ورود به ماهیت و شکل این معاهده بین المللی از توان هر قدرتی حتی آمریکای بد عهد نیز خارج است.
    ملت ایران قهرمان هنوز فاجعه حمله تروریستی هواپیماهای جاسوسی به ایران و پیچیده شدن طومار رذالت آنها در طوفان طبس را از یاد نبرده اند، این مردم سراسر مهربان از فاجعه حمله ناو وینسنس آمریکا به هواپیمای مسافربری خاطرات تلخی در ذهن دارند، حملات ددمنشانه صدام که با صحنه گردانی آمریکا هشت سال کشور ما را درگیر کرده بود از دیگر شیطنتها و خباثتهای آمریکاست.
    شکست و به گل نشستن آمریکا در ویتنام و بسیاری از کشورهای دیگر دنیا می بایست برای هیئت حاکمه این کشور درس عبرتی می شد که متأسفانه ((نرود میخ آهنین بر سنگ.))
    اگرچه ایران اسلامی با رهبری داهیانه آیت اله خامنه ای مد ظله العالی ذره ای از حقوق خویش عقب نشینی نخواهد کرد اما این بدان معنا نیست تحت هر شرایطی تداوم راه و پایبندی ما را به برجام عملی کند لذا تا زمانی که حقوق قاطع و مسلم ما محفوظ باشد این پایبندی در چارچوب خط سیر ترسیمی از سوی مقام معظم رهبری قابل اجراست.
    چه زیبا گفت رئیس جمهور با تدبیر ما که آیا سپاه فاسد است یا نیروهایی که در منطقه همواره علیه استقلال ملت‌ها تلاش کردند؟ قطعا رشادتهای سپاه پاسداران که میراث گرانبهای نظام اسلامی و حضرت امام خمینی(ره) می باشد خط قرمزیست که برای دولت و نظام غیر قابل مذاکره و معامله است.
    بی شک گفتار استراتژیک امام خمینی(ره) که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند برای همیشه تاریخ ساری و جاریست و اظهارات واهی و بی پایه ترامپ هم باردیگر همدلی، وفاق و عزم بیشتر ملت و دولت ما را در مسیر راسخ و مستحکم خویش موجب گردید.
    اسماعیل میرغضنفری
    فرماندار شهرستان رودبار

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.