جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رایزنی های شورای شهر سیاهکل برای انتخاب گزینه نهایی | چه کسی شهردار می شود؟؟!!
    22 مهر 1396 - 13:07
    شناسه : 96592
    0

    پایگاه خبری گیل و دیلم نوشت: پس از روی کار آمدن شورای جدید شهرستان سیاهکل و علی رغم شنیده ها که حکایت از آن داشت که برخی از اعضای شورا وعده ماندگاری به عیسی کاظمی شهردار سابق سیاهکل را داده بودند،اما با رأی پنج عضو شورای دوره پنجم، کاظمی از این مسئولیت کنار گذاشته شد […]

    پ
    پ

    4021 - رایزنی های شورای شهر سیاهکل برای انتخاب گزینه نهایی | چه کسی شهردار می شود؟؟!! -

    پایگاه خبری گیل و دیلم نوشت: پس از روی کار آمدن شورای جدید شهرستان سیاهکل و علی رغم شنیده ها که حکایت از آن داشت که برخی از اعضای شورا وعده ماندگاری به عیسی کاظمی شهردار سابق سیاهکل را داده بودند،اما با رأی پنج عضو شورای دوره پنجم، کاظمی از این مسئولیت کنار گذاشته شد و صالح آقاجانی مسئول حراست شهرداری سیاهکل به عنوان سرپرست شهرداری سیاهکل منصوب شد.

    پس از انتخاب و شروع به کار سرپرست زمزمه حضور افراد و چهره های فراوانی به عنوان شهردار سیاهکل در رسانه ها و پایگاه های خبری مطرح شد.

    در این بین اسامی بسیاری مطرح شده که مشهورترین این اسامی که جهت مصاحبه نیز در شورای شهر حضور پیدا کردند عبارتند از: افشین گلباغی شهردار اسبق لنگرود،حامد قربانی عضو سابق شورای شهر سیاهکل،آرمان شفیعی کاندیدای دوره چهارم شورای شهر لاهیجان،اسماعیل بابایی کاندیدای ادوار مجلس شورای اسلامی و…. نام برد.

    اما پس از مصاحبه این افراد و کشمکش های فراوان شورای سیاهکل نتوانستند سر این گزینه ها به اجماع برسند و بالطبع با گذشت زمان و رایزنی های افراد مختلف با اعضای شورای سیاهکل و با اعلام فرداد قنبری رییس شورای سیاهکل سه گزینه جدید جهت ارائه برنامه هایشان به شورای شهر سیاهکل رفتند.

    اسامی این سه نفر که طبق شنیده ها گزینه های نهایی شهرداری سیاهکل هستند عبارتند از:

    *رضا همام ذاکری

    ذاکری مسئول عمران شهرداری چاف و چمخاله بوده و پس از استعفای دانش شکیب شهردار با تجربه چاف و چمخاله به مدت ۲ سال شهردار شهر ساحلی و پر درآمد چاف و چمخاله را برعهده داشت که دوران موفقی را در این مدت سپری نکرد و بارها زمزمه های برکناری وی به گوش میرسید پس از روی کار آمدن شورای دوره پنجم و عدم رضایت مردمی از سمت خود برکنار شد.

    *علی شفیعی

    مهندس شفیعی با مدرک کارشناسی ارشد عمران به مدت ۳ سال شهرداری آستانه اشرفیه را در کارنامه خود دارد ،وی در سال ۱۳۹۵ به عنوان شهردار کومله از توابع شهرستان لنگرود منصوب شد و علی رغم رضایت مردمی با روی کار آمدن شورای دوره پنجم با شهرداری کومله خداحافظی کرد.

    *ایمان محمدپور نیک بین

    دکتر ایمان محمدپور نیک بین با مدرک دکترای عمران، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی رشت ، مدرس دانشگاه و سایر مراکز علمی در استان گیلان و قائم مقام مرکز متخصصین راه و شهرسازی استان که از طراحان و ناظران سازه های ویژه بوده و به نحوی امتیاز بومی بودن را در کارنامه ی خود دارد از دیگر گزینه های احتمالی شورای شهر سیاهکل می باشد.

    در این میان باید به انتظار ایستاد و مشاهده نمود که شورای اسلامی شهر سیاهکل در اولین چالش خود با چه شاخصه ها و رویکردی نسبت به انتخاب شهردار اقدام خواهد نمود و آیا می توانند الگوی مناسبی برای سایر شهرها مجاور و غیر مجاور خود در این انتخاب مهم بوده و در ضمن با انتخابی صحیح پتانسیل های ویژه ی شهرستان خود را از بالقوه به بالفعل تبدیل نمایند…مردم شریف سیاهکل در انتظار بهترین انتخاب از سوی شورای منتخب خویشند….

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.