سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سرعت زیاد علت حادثه رانندگی سربازان
    22 تیر 1395 - 23:00
    شناسه : 9665
    0

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا علت وقوع حادثه برای خودروی حامل پرسنل نیروی دریایی ارتش را اعلام کرد. به گزارش بامردم، سرهنگ نادر رحمانی اظهار کرد: حوالی ساعت 14:20 امروز یک دستگاه ون هیوندا که حامل پرسنل نیروی دریایی ارتش بود در حال حرکت در مسیر ناگهان در مقابل ورودی پارک […]

    پ
    پ

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا علت وقوع حادثه برای خودروی حامل پرسنل نیروی دریایی ارتش را اعلام کرد.

    به گزارش بامردم، سرهنگ نادر رحمانی اظهار کرد: حوالی ساعت 14:20 امروز یک دستگاه ون هیوندا که حامل پرسنل نیروی دریایی ارتش بود در حال حرکت در مسیر ناگهان در مقابل ورودی پارک جنگلی سی‌سنگان دچار حادثه شده و واژگون شد.

    وی با بیان اینکه در پی این حادثه و طبق گزارش‌های پلیس سه تن شامل یک سرباز وظیفه و دو کارمند نیروی دریای ارتش که یکی از آنها راننده ون بود مصدوم شدند گفت: سرباز و دو کارمند دیگر طبق گزارش‌های واصله به پلیس به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان قرار دارند.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره علت این حادثه به ایسنا گفت: بررسی کارشناسان پلیس راه نشان می‌دهد که تخطی از سرعت مطمئنه علت این حادثه بوده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.