×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

مصطفی سالاری استاندار گیلان 3 - ایستادگی در برابر پایداریون از مهم‌ترین خواسته‌های حامیان دولت | زنگ اعتدال را به صدا در آورید - استاندار گیلان

یکی از سیاست های موفقیت آمیز استاندار وقت جناب آقای مهندس نجفی ، در مهار این عزیزان پایداری چی، انتخاب همین فرمانداران مقتدر و باسابقه و گزینش آنان در معدود حوزه های انتخابیه ی مشخصی بوده که بتوانند با این وجود ، فرامین دولت تدبیر و امید به نحو صحیح اجرا نمایند

اختصاصی بامردم | سید امیر اردوان میرحیدری*:

جناب آقای دکتر سالاری
استاندار محترم دولت تدبیر و امید
با سلام و عرض تحیات وافره
جا دارد ضمن عرض تبریک بابت انتخاب جنابعالی به عنوان نماینده ی عالی دولت محترم در استان گیلان، مختصرا نکاتی ، جهت استحضار ، خدمت جنابعالی شرح داده شود.
از آنجایی که طبق اعلام آمار رسمی ، تعداد واجدین شرایط رای دادن در دوازدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره ی شورای اسلامی شهر و روستا در استان گیلان ، حدود ۱ میلیون و ۸۸۹ هزار و ۶۵۵ نفر اعلام شده بود و از این میان ، رای بیش از ۱ میلیون و چهل و سه هزار گیلانی به رییس جمهور منتخب ، حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی (دامت توفیقاته) بوده است که این انتخاب مقتدرانه از سوی مردم فهیم و فرهیخته و صد البته ولایتمدار گیلانی انتظاراتی را هم نسبت به دولت تدبیر و امید بوجود آورده است که بنده با توجه به حساسیت بیش از پیش مورد فعلی ، تنها به توضیح همین مطلب بسنده می کنم.
جناب دکتر سالاری
یکی از اصلی ترین خواسته های مردمی ، اعمال سیاست های صحیح دولت منتخب ، در استان و شهرستان های مربوطه است. مطمئنا جنابعالی در جریان روند سنگ اندازی های مداوم از سوی نمایندگان معروف و منتسب به جبهه ی “پایداری” در برخی از حوزه های انتخابیه و ایجاد مشکلات فراوان در راستای نیل به اهداف و سیاست های مد نظر ایشان قرار گرفته اید… از تبلیغات علنی آنان در حمایت از رقیب جناب دکتر روحانی اگر بتوان گذشت ، از توهین و افتراهایی که در سخنرانی هایشان که فایل صوتی آن نیز موجود می باشد ، نباید گذشت کرد. لااقل این مردم فراموش نخواهند کرد
جناب آقای استاندار
ناگفته نماند یکی از سیاست های موفقیت آمیز استاندار وقت جناب آقای مهندس نجفی ، در مهار این عزیزان پایداری چی، انتخاب همین فرمانداران مقتدر و باسابقه و گزینش آنان در معدود حوزه های انتخابیه ی مشخصی بوده که بتوانند با این وجود ، فرامین دولت تدبیر و امید به نحو صحیح اجرا نمایند. که خوشبختانه در اکثر موارد ، موفقیت آمیز بوده است.
لذا از آنجایی که از گوشه و کنار شایعاتی مبنی بر توافق برخی از این عزیزان تندروی بهارستان نشین با جنابعالی در خصوص تغییر فرمانداران حوزه ی انتخابیه ی شان و انتخاب گزینه ی دل خواه آنان و از طرفی عقب نشینی استانداری از خط مشی اصلی خود ، نگرانی هایی را در این خصوص به وجود می آورد که انتظار ، هم آن است جنابعالی به عنوان نماینده ی تام الاختیار رییس جمهور و هیات دولت در استان گیلان ، همچنان که پرچم اعتدال و اصلاحات را بدست گرفته، مانع از زیاده طلبی و زیاده خواهی برخی از این عزیزان شوید که رای بی سابقه مردم استان گیلان به این جریان در انتخابات گذشته نیز گواه روشنی بر صدق نوشتار حقیر می باشد.
در پایان ،به عنوان عضو کوچکی از خانواده ی بزرگ دولت تدبیر و امید که از سال ۹۲ همصدایی خود را با این جریان اعلام داشته ، خواسته ای جز حمایت بیش از پیش نسبت به چنین فرماندارانی نخواهیم داشت
ان شاالله که به یمن وجود حضرتعالی ، به عنوان یک شخصیت برجسته ی علمی ،حقوقی بتوان اهداف دولت تدبیر و امید و ریاست محترم جمهور در این استان را هدفمندتر از گذشته اجرایی نمود .
موفق باشید

و من الله توفیق

*مسئول کمیته وکلای جوان ستاد جوانان دکتر حسن روحانی استان گیلان


پایگاه خبری تحلیلی با مردم : انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.