جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رئیس باند دزدان بندرانزلی دستگیر شد
    23 تیر 1395 - 10:01
    شناسه : 9686
    0

    در پی وقوع چند فقره سرقت، مأموران به سارق سابقه‌دار ۲۲ ساله‌ای ظنین شدند و او را دستگیر کردند.او نیز در تحقیقات پلیس هویت سه همدستش را فاش کرد. به گزارش بامردم، سرهنگ هرمز عشقی فرمانده انتظامی بندر‌انزلی اظهار کرد:  مأموران موفق شدند سردسته باند را که یک زن بود، همراه با دو سارق دیگر […]

    پ
    پ

    در پی وقوع چند فقره سرقت، مأموران به سارق سابقه‌دار ۲۲ ساله‌ای ظنین شدند و او را دستگیر کردند.او نیز در تحقیقات پلیس هویت سه همدستش را فاش کرد.

    به گزارش بامردم، سرهنگ هرمز عشقی فرمانده انتظامی بندر‌انزلی اظهار کرد:  مأموران موفق شدند سردسته باند را که یک زن بود، همراه با دو سارق دیگر در رشت و بندر‌انزلی به دام بیندازند. متهمان دستگیر شده به ۲۱ فقره سرقت از خانه‌ها در بندر‌انزلی، بخش خمام و شهرستان رشت اعتراف کرده‌اند.

    فرمانده انتظامی شهرستان بندر‌انزلی گفت: ۶ خریدار اموال مسروقه اهل و ساکن رشت نیز در این زمینه دستگیر شدند و از مخفیگاه سارقان مقداری زیورآلات، طلای مسروقه و پول نقد نیز به دست آمد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.