چهارشنبه, ۲۲ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 10 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41245 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • درخشش عضو کانون گیلان در مسابقه بین المللی نقاشی ژاپن
    24 مهر 1396 - 12:01
    شناسه : 97022
    1

    طراوت ملکی عضو ۱۲ ساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در مسابقه بین المللی نقاشی (هیکاری) ژاپن در سال ۲۰۱۶ نشان نقره و دیپلم افتخار را به دست آورد. مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان روز دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا، گفت: ملکی عضو ۱۲ ساله مرکز فرهنگی […]

    پ
    پ

    n82697604 71930228 - درخشش عضو کانون گیلان در مسابقه بین المللی نقاشی ژاپن - درخشش

    طراوت ملکی عضو ۱۲ ساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در مسابقه بین المللی نقاشی (هیکاری) ژاپن در سال ۲۰۱۶ نشان نقره و دیپلم افتخار را به دست آورد.

    مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان روز دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا، گفت: ملکی عضو ۱۲ ساله مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون پرورش فکری بندرانزلی در مسابقه بین المللی نقاشی هیکاری ژاپن نشان نقره و دیپلم افتخار را از آن خود کرد.
    اسفندیار ضیائی با بیان این که مسابقه‌ بین‌المللی نقاشی ژاپن با موضوع‌ های کشاورزی، زمین زراعی، طبیعت، محیط زیست، مردم و خانواده برگزار شد، افزود: ملکی با اثر نقاشی نقش ارزشمند مادر در خانواده و شرکت وی در فعالیت های کشاورزی توانست از میان ۱۹ هزار و ۹۸۷ اثر رسیده از ۵۸ کشور جهان این موفقیت را کسب کند.
    وی بیان داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، با ارسال یک هزار و ۳۰۰ اثر در از سراسر کشور در بیست‌ و چهارمین مسابقه بین‌المللی نقاشی هیکاری‌ کشور ژاپن در سال ۲۰۱۶ شرکت کرده بود.
    بر اساس آخرین آمار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، بیش از ۵۰ هزار کودک و نوجوان استان در ۳۱ مرکز فرهنگی هنری کانون عضو هستند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.