×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

n82697613 71930240 - جذب 260 مربی پیش دبستانی و خرید خدمت در گیلان -

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: در سال تحصیلی جدید ، ۲۶۰ مربی پیش دبستانی و خرید خدمت به صورت حق التدریسی در آموزش و پرورش استان جذب شدند.

مهدی جاحتی در جمع مربیان پیش دبستانی و خرید خدمت متقاضی جذب در آموزش و پرورش اظهار داشت : با وجود نیروی مازاد در بخش خانم ها، با طراحی آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جاری، ۲۶۰ مربی پیش دبستانی و خرید خدمات به صورت حق التدریسی جذب شدند.
وی با اشاره به وضعیت نیروهای پیش دبستانی و خرید خدمات، در راستای استفاده از ظرفیت این نیروها افزود: در سال تحصیلی ۹۵ – ۹۴ از بین بیش از دو هزار مربی پیش دبستانی و خرید خدمت، ۳۵۶ نفر جذب شدند.
وی خاطر نشان کرد: با وجود عدم نیاز و وجود نیروهای مازاد در استان و عدم صدور مجوز استخدامی، جلسات و راهکارهای متعددی برای حل مشکل اندیشیده شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان بیان داشت: جلسات مشترک با مسوولان وزارتخانه و برگزاری نشستی با حضور چند نفر از نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مرکز برنامه ریزی، نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در انزلی نشان از جدیت آموزش و پرورش گیلان در حل مشکل این نیروها است.
حاجتی با اشاره به راه حل های آموزش و پرورش گیلان در این رابطه بیان داشت: تفکیک کلاس های چهار، پنج و شش پایه در مقطع ابتدایی و اولویت در جذب مربیان پیش دبستانی و خرید خدمات در بازده زمانی ۳ ساله پس از بازنشسته شدن همکاران ، از جمله این راه حل ها است.
وی بیان داشت: بر اساس تفکیک کلاس ۴ تا ۶ پایه مقطع ابتدایی ما توانستیم شرایط را برای جذب ۲۶۰ مربی پیش دبستانی و خرید خدمت فراهم کنیم.
وی حل مشکل مربیان پیش دبستانی، خرید خدمات و آموزش دهنده های نهضت سوادآموزی را از برنامه های اصلی آموزش و پرورش گیلان عنوان و تصریح کرد: این خواسته در فضایی آرام، همراه با همدلی و امید، به تدریج و در صورت نیاز با اندیشیدن راهکارهای قانونمند و حمایت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی محقق می شود.
بیش از ۳۷۵ هزار دانش آموز در استان گیلان تحصیل می کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.