×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

جلسه کارگروه مدیران آینده با موضوع بکارگیری جوانان 2 - نیروهای جوان می‌توانند نقش بسیار موثری در پویایی و تحرک دستگاه تابعه خود داشته باشند - آستانه اشرفیه

جلسه کارگروه مدیران آینده با موضوع بکارگیری جوانان جهت تصدی پست های مدیریتی به ریاست مهندس حیدری فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در فرمانداری برگزار شد.

در ابتدا این نشست مهندس رحیم حیدری با اشاره به  دشمنی استکبار جهانی با نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت:  استکبار جهانی دشمنی خود را به صورت شفاف در برابر سیاست های سیاسی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران از خود نشان داده و سخنان اخیر ریاست جمهوری آمریکا اتحاد و همبستگی ملت ایران و مسئولان این نظام را افزایش داده است.

وی با اشاره به سیاست های ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر روحانی در زمان انتخابات در مورد بکارگیری نیروهای جوان در بدنه دستگاههای اجرایی اشاره و اذعان داشت : انتقال تجربه مدیریتی به جوانان مستعد و دارای اندیشه های نو از اهم وظایف مسئولان رده بالای مدیریتی می باشد و رعایت دستورالعمل استاندار محترم گیلان جناب آقای دکتر سالاری را در بکارگیری بانوان در پست های میانی مدیریتی را دستور کار مسئوان ادارات شهرستان آستانه اشرفیه قرار داد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن تاکید بر بکارگیری نیروهای جوان و بانوان در تصدی پست های مدیریتی اظهار داشت: نیروهای جوان می توانند نقش بسیار موثری در پویایی و تحرک دستگاه تابعه خود داشته و این موفقیت مجموعه را در تحقق اهداف سازمان به همراه خواهد داشت.

فرماندار آستانه اشرفیه بابیان اینکه کارهای فرهنگی را نباید فقط در چارچوب اعتبارات دولتی پیش برد  افزود : حضور مردمی و بخش‌های خصوصی با توجه به نگاه فرهنگی افراد خیر در جامعه می‌تواند ما را در اجرای کارهای فرهنگی  به‌ پیش ببرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.