×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

کیانوش-رستمی

نشست شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری با هدف بررسی و آنالیز رکوردگیری تیم ملی و مشخص شدن تکلیف سهمیه‌های قطعی اعزام به المپیک برگزار شد.

به گزارش بامردم، یازدهمین جلسه شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری با حضور علی مرادی رییس فدراسیون و تمامی اعضاء برای بررسی و تحلیل نتایج رکوردگیری و مشخص شدن ترکیب نهایی مسافران المپیک ریو برگزارشد.

اعضای شورا پس از گزارش فنی سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی با اکثریت آراء پیشنهادات وی را در مورد بررسی نهایی قرار دادند.

براساس درخواست سرمربی تیم ملی و تایید شورای عالی فنی در نهایت تکلیف کیانوش رستمی در دسته ۸۵ کیلوگرم، سهراب مرادی در دسته ۹۴ کیلوگرم و بهداد سلیمی در دسته ۱۰۵+ با توجه به شرایط استاندارد و رکوردهای موجود مشخص و این ۳ وزنه‌بردار به عنوان مسافران ریو معرفی شدند.

همچنین سید ایوب موسوی نماینده دسته ۸۵ کیلوگرم که در رکوردگیری اردیو تیم ملی نتوانست نظر کادر فنی را جلب کند، بدلیل ظرفیت محدود سهمیه‌های اعزامی به برزیل از لیست المپیکی‌ها خارج شد.

علی هاشمی در دسته ۹۴ کیلوگرم، محمد رضا براری در دسته ۱۰۵ کیلوگرم و بهادر مولایی در دسته ۱۰۵+ کیلوگرم سه ملی‌پوشی هستند که کادر فنی آنها را تا روز چهارشنبه هفته آینده در تمرینات تحت نظر دارد تا در نهایت پس از بررسی رکوردی و تمرینی، یک نفر ازبین این ۳ وزنه بردار خط خورده تا تکلیف ۲ سهمیه دیگر از مجموع ۵ سهمیه کسب شده مشخص شود.

بدین ترتیب شورای عالی فنی نیز جلسه بعدی خود را با توجه به این موضوع به روزر چهارشنبه هفته آینده (۳۰ تیرماه) موکول کرد.

مهر

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.