شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رانش کوه در رودبار حادثه آفرید
    23 تیر 1395 - 19:26
    شناسه : 9724
    0

    مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی مرکز فوریت‌های پزشکی گیلان گفت: رانش کوه در رودبار به دو مغازه خسارت وارد کرد و خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت. به گزارش بامردم، «آمنه اخلاقی»، مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی مرکز فوریت‌های پزشکی گیلان در گفت‌وگو با ایسنا، از رانش کوه در رودبار خبر داد و اظهار کرد: ساعت […]

    پ
    پ

    مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی مرکز فوریت‌های پزشکی گیلان گفت: رانش کوه در رودبار به دو مغازه خسارت وارد کرد و خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت.

    به گزارش بامردم، «آمنه اخلاقی»، مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی مرکز فوریت‌های پزشکی گیلان در گفت‌وگو با ایسنا، از رانش کوه در رودبار خبر داد و اظهار کرد: ساعت 17 و 30 دقیقه عصر امروز گزارشی مبنی بر رانش کوه در رودبار و وارد شدن خسارت به چند مغازه، توسط مردم به اورژانس ۱۱۵اطلاع داده شد.

    وی با بیان این‌که اورژانس بلافاصله تیم فوریت‌های پزشکی را به محل اعزام کرد، افزود: طبق گزارش واصله از مسئول پایگاه اورژانس منجیل، خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت و فقط به ۲دهنه مغازه خسارت مالی وارد شد.

    اخلاقی یادآور شد: در چند روز گذشته شاهد بارندگی شدید و مداوم در بیشتر نقاط استان گیلان بوده‌ایم که احتمالاً در وقوع این حادثه بی‌تأثیر نبوده است، البته علت دقیق حادثه توسط عوامل ذی‌ربط در دست بررسی است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.