جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اردوی جهادی خبرنگاران بسیجی گیلان برگزار شد
    25 مهر 1396 - 11:19
    شناسه : 97255
    0

    رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت: اردوی جهادی خبرنگاران بسیجی استان گیلان در ۲ روستای شهرستان سیاهکل برگزار شد. به گزارش «بامردم»، محسن جعفری عصر امروز در نشست دفاع همچنان ادامه دارد با اشاره به تلاش خبرنگاران بسیجی در عرصه اردوهای جهادی، اظهار داشت: خبرنگاران شرق گیلانی در اقدامی جهادی در عرصه عمران و […]

    پ
    پ

    محسن جعفری - اردوی جهادی خبرنگاران بسیجی گیلان برگزار شد -

    رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت: اردوی جهادی خبرنگاران بسیجی استان گیلان در ۲ روستای شهرستان سیاهکل برگزار شد.

    به گزارش «بامردم»، محسن جعفری عصر امروز در نشست دفاع همچنان ادامه دارد با اشاره به تلاش خبرنگاران بسیجی در عرصه اردوهای جهادی، اظهار داشت: خبرنگاران شرق گیلانی در اقدامی جهادی در عرصه عمران و آبادانی مناطق محروم نیز نقش‌آفرینی کردند.

    وی با تقدیر از یاسر بابایی مسئول بسیج رسانه شهرستان سیاهکل، افزود: پروژه احداث یک واحد مسکونی در روستای بیدرون و یک حمام و سرویس بهداشتی در روستای للم بخش مرکز سیاهکل توسط خبرنگاران بسیجی و در قالب اردوی جهادی اجرایی شد.

    رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با تاکید بر اینکه خدمت به محرومان از بزرگترین افتخارات خبرنگاران بسیجی است، گفت: تاکنون شش اردوی رسانه‌ای اقتصاد مقاومتی و طرح‌های جهادی با حضور خبرنگاران و عکاسان خبری گیلان برگزار شده است.

    جعفری، بسیج رسانه را پاتوق فرهنگی، اجتماعی و علمی اصحاب رسانه مومن و انقلابی دانست و تاکید کرد: از طرح‌ها و ایده‌های خبرنگاران گیلانی در حوزه اطلاع‌رسانی اردوهای جهادی و طرح‌های اقتصاد مقاومتی استقبال کرده و معتقدیم تلاش در این حوزه پرثواب است.

    وی با اشاره به تداوم اردوهای جهادی خبرنگاران گیلانی، خاطرنشان کرد: کانون بسیج رسانه سیاهکل در این حوزه در بین کانون‌های ۱۸ گانه شهرستانی بسیج رسانه پیشتاز بود و کانون‌های دیگر استان باید کانون سیاهکل را الگو قرار دهند.

    رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به اعزام کاروان خبری این سازمان برای پوشش همایش میلیونی پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) به شهرهای کربلا و نجف، اظهار داشت: این کاروان در ده گروه خبری پنج نفره اعزام می‌شوند.

    جعفری با اشاره به برگزاری یادواره شهید شاخص بسیج رسانه گیلان در کربلای معلی، افزود: مراسم زیارت پرفیض عاشورا با حضور خبرنگاران گیلانی و به یاد شهید سیداسماعیل سیرت‌نیا برگزار می‌شود.

    تسنیم

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.