×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

فرهاد دلق پوش 1 - غفلت موجب حذف گیلان از بازار 400میلیون نفری می‌شود -

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت:مهمترین ابزار برای تثبیت و تداوم قدرت در فضای بین المللی، ابزار اقتصادی است.

به گزارش «بامردم»، فرهاد دلق پوش، در بازدید از نمایشگاه تولیدات برتر استان گیلان در جمع خبرنگاران گفت: اگر باور داریم که صنعتگران و تولید کنندگان ما می توانند مشکل اقتصاد و اشتغال جوانان را  مرتفع کنند نباید به گونه ای عمل شود که تولیدکنندگان، در منطقه بومی خود مظلوم واقع شوند.

وی نقش و جایگاه تولیدکنندگان و صنعتگران را در پویایی و رونق اقتصادی حائز اهمیت دانست و افزود: مهمترین ابزار برای تثبیت و تداوم قدرت در فضای پیچیده بین المللی امروز، ابزار اقتصادی است و حمایت از بخش تولید یکی از راه های دستیابی به این ابزار اقتصادی است.

دلق پوش با بیان این مطلب که برای معرفی و شناساندن تولیدات استان می توان هفته تجاری و تولیدی در یکی از کشورهای منطقه برگزار کرد، افزود: می توانیم در اولین فرصت با جمهوری آذربایجان و یا سایر کشور های منطقه جهت برگزاری”هفته تجاری و تولیدی گیلان” هماهنگی کنیم و از این بستر برای افزایش سهم بازار صادراتی محصولات تولیدی استان بهره مند شویم.

وی خاطر نشان کرد: اگر غفلت کنیم بازار ۴۰۰ میلیون نفری حوزه دریای خزر را از دست داده‌‌ایم و برنامه ریزی و برگزاری چنین اموری می تواند قاطبه این بازار بزرگ صادراتی را برای استان تامین کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در پایان بر همگرایی و انسجام مسئولین دلسوز استان در حمایت از تولید تاکید کرد و گفت: همدلی و همگرایی اگر حاصل شود قطعا هم افزایی و توسعه همه جانبه استان در مباحث اقتصادی و اشتغالزایی را شاهد خواهیم بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.