پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کاش کلیشه برعکس اتفاق می‌افتاد و رییس جمهور می‌گفت می‌خواستم وزیر مرد بگذارم، اما نشد
    26 مهر 1396 - 7:14
    شناسه : 97505
    0

    نشست بانوان فرهیخته استان گیلان با حضور اشرف بروجردی مشاور فرهنگی رئیس جمهور و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور برگزار شد. نرجس محمددوست نایب رئیس شورای شهر آستانه اشرفیه در این نشست با بیان اینکه در انتخابات گذشته شهرستان های گیلان پیشتاز روشنفکری بودند، گفت: اگر در شهر رشت تنها یک زن به […]

    پ
    پ

    محمددوست لشکامی - کاش کلیشه برعکس اتفاق می‌افتاد و رییس جمهور می‌گفت می‌خواستم وزیر مرد بگذارم، اما نشد - بانوان فرهیخته استان گیلان
    نشست بانوان فرهیخته استان گیلان با حضور اشرف بروجردی مشاور فرهنگی رئیس جمهور و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور برگزار شد.

    نرجس محمددوست نایب رئیس شورای شهر آستانه اشرفیه در این نشست با بیان اینکه در انتخابات گذشته شهرستان های گیلان پیشتاز روشنفکری بودند، گفت: اگر در شهر رشت تنها یک زن به شورای شهر راه یافته است به واسطه ضعف تشکیلات لیست امید این شهر بود که هیچ زنی را در لیست خود قرار نداد.

    وی افزود: در انتخابات گذشته شاهد بودیم که اگر در لیستی خانومی قرار داشت آن خانم رای آورد، چه بسا اینکه مردان آن لیست موفق نبوده باشند.

    محمددوست با اشاره به صحبت های رئیس جمهور در خصوص ناتوانی اش در اختصاص پست وزارت برای بانوان، گفت: کاش کلیشه برعکس هم اتفاق می افتاد و میتوانستند بگویند می خواستم وزیر مرد بگذارم اما نشد.

    نایب رئیس شورای شهر آستانه اشرفیه با بیان اینکه در سمت های مدیریتی دچار تفکر قالبی هستیم،افزود: برای واگذاری پست ها به زنان کلیشه تعیین می کنیم و میگوییم پست های فرهنگی برای خانم ها، اما برای واگذاری پست فرماندار، بخشدار، معاونت سیاسی استاندار و…. به زنان، دچار شک می شویم.

    وی با اشاره به اینکه زنان نسل جدید و فعال جامعه به دلیل نداشتن رابطه استخدامی با دولت نمی توانند وارد عرصه های مدیریتی شوند و باید برای این معضل چاره ای اندیشیده شود، گفت: استاندار سابق بارها گفتند در گیلان خانم های دهیاری داریم که در حد بخشداران هم می توانند فعال باشند اما به دلیل عدم وجود رابطه استخدامی نمی توانم از آنها در پست های بالاتر استفاده کنم.

    محمددوست با بیان اینکه در حال حاضر مدیرانی از دوره های گذشته تغییر ظاهر داده اند و سمت های بالاتر گرفته اند ولی ما چه خواهیم شد، افزود: امیدوارم ما را ببینید و نزد رییس جمهور صدای ما باشید.

     

    کیآستان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.