پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پشتیبانی هاستینگ در طراحی سایت
    27 مهر 1396 - 0:23
    شناسه : 97636
    0

    پشتیبانی هاستینگ در طراحی سایت : در بحث طراحی سایت پشتیبانی هاست یکی از مهم ترین موضوعات است ، در ادامه این مقاله به بررسی پشتیبانی هاست در طراحی سایت خواهیم پرداخت با ما همراه باشید. بکاپ گیری خودکار ما بصورت منظم از سایت شما بکاپ تهیه می کنیم و آنها را بصورت هفتگی و […]

    پ
    پ

    هاستینگ در طراحی سایت - پشتیبانی هاستینگ در طراحی سایت - : رپورتاژ ادز

    پشتیبانی هاستینگ در طراحی سایت : در بحث طراحی سایت پشتیبانی هاست یکی از مهم ترین موضوعات است ، در ادامه این مقاله به بررسی پشتیبانی هاست در طراحی سایت خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

    بکاپ گیری خودکار

    ما بصورت منظم از سایت شما بکاپ تهیه می کنیم و آنها را بصورت هفتگی و ماهانه و سالانه در چند سرور جداگانه نگهداری می کنیم تا مشکلی از بابت از دست دادن اطلاعات نداشته باشید.

    امکان تهیه بکاپ توسط شما

    علاوه بر بکاپ گیری اتوماتیک شما هر زمان که مایل باشید می توانید از طریق کنترل پنل خود اقدام به تهیه بکاپ نموده و آنرا نزد خود نگه دارید. ما محدودیتی برای تهیه بکاپ اعمال نمی کنیم.  در خرید هاست لینوکس شما این راحتی را دارید که خودتان می توانید براحتی بکاپ بگیرید.

    ریستور بکاپ توسط شما

    یکی از مواردی که ما برای اولین بار به کاربران خود ارائه دادیم امکان ریستور کردن فول بکاپ هست که شما براحتی می توانید از طریق پنل کاربری خود فول بکاپ سایتتان را ریستور نمایید.

    ارسال بدون دردسر ایمیل

    یکی از مشکلات اکثر شرکت ها مشکل ارسال ایمیل می باشد اما در سرور های پل سرور شما می توانید به همه ی سرور های جهان براحتی و بدون مشکل ایمیل ارسال نمایید زیرا ما بصورت روزانه وضعیت آیپی های سرورها را در تمامی بلک لیست چکر های معتبر بررسی می نماییم.

    پشتیبانی سایت شما و رفع مشکلات آن

    در خرید هاست ایران نگرانی از بابت پشتیبانی سایت خود نداشته باشید تیم پشتیبانی ما با هزینه اندک مشکلات سایت شما را بررسی و رفع خواهد کرد و درصورت نیاز به افزودن قابلیت جدید نیز تیم برنامه نویسی ما آماده ارائه راهکار می باشید. ما 0 تا 100 سایت شما را بعهده می گیریم.

    استفاده از سیستم عامل تجاری کلادلینوکس

    یکی از مهمترین موارد در امنیت یک سایت سیستم عامل سرور می باشد زیرا در صورتی که سیستم عامل از امنیت مناسبی برخوردار نباشد افراد سود جو برایحتی می توانند به سایتها نفوذ کرده و ا اطلاعات را بسرقت ببرند. اما ما از سیستم عامل کلادلینوکس استفاده می کنیم که از امن تریت سیستم عامل برای سرور های اشتراکی می باشد و همچنین این سیستم عامل از تمامی نسخه های PHP پشتیبانی می کند تا شما نگرانی بابت نمایش صحیح سایت خود نداشته باشید.

    استفاده از وب سرور قدرتمند لایت اسپید

    لایت اسپید وب سروری است بر پایه عملکرد و سرعت بالا. لایت اسپید بسیار شبیه آپاچی هست و مشکلی از بابت انتقال نخواهید داشت. به دلیل سرعت بالای این وب سرور سرورهای پل سرور به لایت اسپید مجهز شده اند. لایت اسپید عملکرد و مقیاس پذیری فوق العاده بالایی دارد و تقریبا سرعتش شش برابر سریع تر از آپاچی است.برای محتوا های ایستا یا استاتیک لایت اسپید از thttpd , boa و TUX استفاده میکند و برای محتوای پویا یا دینامیک لایت اسپید تا ۵۰% سریع تر در سرویس های نوشته شده در php است نسبت به آپاچی و این به دلیل استفاده از mod_php است که در این وب سرور استفاده شده.

    توسط ربات تلگرام همیشه به سرویس های خود دسترسی داشته باشید

    پشتیبانی ما حد و مرزی ندارد در جدیترین خدمتی که به کاربران عزیز ارائه دادیم شما کاربر عزیز می توانید سایت و پنل خود را از طریق ربات تلگرام پل سرور مدیریت نمایید. از خدماتی که ربات تلگرام به شما ارائه می دهد می توان به تغییر پسورد هاست و سرور، امکان نمایش و ارسال تیکت، پرداخت فاکتور و ارسال اطلاع رسانی های سرویس شما اشاره کرد.

    آنتی ویروس قدرتمند

    کلیه سرور های ما دارای آنتی ویروس آپدیت شده می باشد و هر روز سایت شما را بررسی می کنند و همچنین این امکان برای شما وجود دارد که سایت خود را از طریق پنل هاست خود بررسی نمایید.

    آنتی شل CXS

    مهمترین اولویت ما حفظ امنیت سایت شماست و به همین دلیل علاوه بر آنتی ویروس، آنتی شل بسیار قوی CXS رو روی سرور نصب نموده ایم تا بصورت 24 ساعته کد های سایت شما را بررسی نماید.

    آشنایی به شرکت طراحی سایت اینتن

    طراحی سایت اینتن با تکیه بر کارشناسان حرفه ای و با تجربه خدماتی حرفه ای و گسترده در حوزه تجارت الکترونیک را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. برای اطلاع از فعالیت های اینتن می توانید به آدرس اینترنتی شرکت طراحی سایت اینتن مراجعه نمایید.

    توزیع رسانه ای : رپورتاژ ادز

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.