شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تمدید دوره ی خرید تصمینی برگ سبز چای تا 5 آبان
    29 مهر 1396 - 14:56
    شناسه : 98418
    0

    رییس سازمان چای کشور از تمدید دوره ی خرید تصمینی چای تا 5 آبان سال جاری خبر داد. دکتر محمدولی روزبهان در گفت و گویی در همین رابطه اظهار داشت: معمولا 30 مهر آخرین روز برداشت برگ سبز چای بوده و طبق اطلاعیه های اعلام شده نیز این تاریخ به عنوان پایان زمان خرید برگ […]

    پ
    پ

    محمدولی روزبهان 11 - تمدید دوره ی خرید تصمینی برگ سبز چای تا 5 آبان - تمدید چای

    رییس سازمان چای کشور از تمدید دوره ی خرید تصمینی چای تا 5 آبان سال جاری خبر داد.

    دکتر محمدولی روزبهان در گفت و گویی در همین رابطه اظهار داشت: معمولا 30 مهر آخرین روز برداشت برگ سبز چای بوده و طبق اطلاعیه های اعلام شده نیز این تاریخ به عنوان پایان زمان خرید برگ سبز چای اعلام شده بود.

    وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی نسبتا مناسبی که در روزهای جاری از آن بهره مند هستیم و نظر به اینکه تعدادی از چایکاران عزیز موفق نشده اند بخشی از محصول چای امسال خود را برداشت کنند، تسهیلات بیشتری برای چایکاران در نظر گرفته شده و این عزیزان می توانند تا جمعه پنجم آبان ماه با مراجعه به کارخانجات چای نسبت به تحویل برگ سبز چای کیفی خود بر اساس استانداردهای تعین شده اقدام کنند.

    رییس سازمان چای کشور خاطرنشان کرد: تا به امروز نزدیک به 105 هزار تن برگ سبز چای به ارزش تقریبی 198 میلیارد تومان از چایکاران استان های گیلان و مازندران خریداری شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.