پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • 24 تیر 1395 - 18:21
    شناسه : 9861
    0

    مرکز تخصصی نگهداری از ایتام دیر آموز در استان گیلان برای نخستین بار در آستانه‌اشرفیه آغاز به کار کرد. به گزارش بامردم، مسئول مرکز تخصصی ایتام دیرآموز «خانه کوچک آمین» امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه این مرکز با جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین مرکز تخصصی ایتام دیرآموز «خانه کوچک آمین»  با زیربنای دو هزار مترمربع […]

    پ
    پ

    مرکز تخصصی نگهداری از ایتام دیر آموز در استان گیلان برای نخستین بار در آستانه‌اشرفیه آغاز به کار کرد.

    به گزارش بامردم، مسئول مرکز تخصصی ایتام دیرآموز «خانه کوچک آمین» امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه این مرکز با جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین مرکز تخصصی ایتام دیرآموز «خانه کوچک آمین»  با زیربنای دو هزار مترمربع و پذیرش پنج کودک دیرآموز بی سرپرست در برای نخستین بار در استان گیلان در آستانه اشرفیه آغاز بکار کرد.

    زهرا صداقتی با بیان اینکه این مرکز با هشت نفر مربی توانایی ارائه خدمات به ۲۰ نفر از ایتام دیرآموز را دارد گفت: ایتام دیرآموز سه تا ۱۴ سال در این مرکز با شرکت در کلاسهای آموزشی با کارهای هنری همچون سفالگری، تئاتر ، زبان و .. آشنا میشوند.

    وی هدف از ایجاد این مرکز را ارتقای سطح سلامت روانی و رفتاری و توانبخشی اجتماعی ایتام دیرآموز برای ورود به جامعه عنوان کرد و افزود: در صورت عدم آموزش مناسب کودکان دیرآموز ممکن است این افراد با رد به جامعه با مشکلات و تهدیدات فراوانی پرخاشگریهای شدید و اعتیاد به دلیل عدم آگاهی آنها با این معضلات مواجه شوند.

    صداقتی با اشاره به راهکار درآمدزایی برای تأمین مایحتاج این مرکز گفت: در تلاش هستیم که با پرورش گل و گیاه و آموزش آن به ایتام دیرآموز، آنها را با درآمدزایی آشنا و از این طریق قسمتی از اعتبارات لازم برای این مرکز را تهیه کنیم.

    نخستین مرکز تخصصی ایتام دیر آموز استان گیلان در آستانه‌اشرفیه (1) نخستین مرکز تخصصی ایتام دیر آموز استان گیلان در آستانه‌اشرفیه (4) نخستین مرکز تخصصی ایتام دیر آموز استان گیلان در آستانه‌اشرفیه (2)

    آستان خبر

    انتهای پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.