شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • عدم وجود هرگونه متکدیان سازمان یافته و غیربومی در صومعه‌سرا
    03 آبان 1396 - 10:15
    شناسه : 99838
    0

    جلسه ساماندهی متکدیان خیابانی در حالی برگزار شد که مسئولین از عدم وجود هرگونه متکدیان سازمان یافته و غیربومی در شهرستان خبر دادند. به گزارش واحد خبر روابط عمومی فرمانداری صومعه سرا، مهندس فتح اللهی در جلسه ساماندهی متکدیان خیابانی که صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه تکدی گری امروز […]

    پ
    پ

    IMG 20171025 100235 - عدم وجود هرگونه متکدیان سازمان یافته و غیربومی در صومعه‌سرا - صومعه‌سرا

    جلسه ساماندهی متکدیان خیابانی در حالی برگزار شد که مسئولین از عدم وجود هرگونه متکدیان سازمان یافته و غیربومی در شهرستان خبر دادند.

    به گزارش واحد خبر روابط عمومی فرمانداری صومعه سرا، مهندس فتح اللهی در جلسه ساماندهی متکدیان خیابانی که صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه تکدی گری امروز ه برای مردم بعنوان یک شغل پردرآمد تبدیل شده گفت؛ آنجایی که کسی که بچه ای در بغل دارد و  یا با نقص عضو روبرو است همه و همه برای سوء استفاده از احساسات مردم است.

    وی با بیان اینکه یک ایده خوب در هرجای دنیا که اجرایی شود باید آنرا پذیرفت و از آن الگوبرداری کرد افزود؛ در برخی کشورهای دنیا تکدی گری را در ازای انجام خدماتی مانند نمایش خیابانی، اجرای سرگرمی برای مردم ، نوازندگی و … می پذیرند و این الگو برداری میتواند منجر به ساماندهی این مشکل در کشور ما نیز شود.

    وی از عدم وجود هرگونه متکدیان سازمان یافته و غیربومی در شهرستان خبر داد و تصریح کرد، گدایان بومی و معتادین نیز باید بصورت کامل ساماندهی و ضمن جمع آوری به مراکز مورد نظر انتقال یابند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.