چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41432 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سه کنسرت پرهیجان در روزهای داغ تابستان
    27 تیر 1395 - 22:47
    شناسه : 10179
    0

    گیلان در روزهای اخر هفته جاری میزبان سه کنسرت پاپ است. به گزارش بامردم، گیلان در روزهای اخر هفته جاری میزبان سه کنسرت پاپ در منطقه آزاد انزلی و لنگرود است. محسن یگانه در تاریخ سی ام تیر در لنگرود و در تاریخ ۱ مرداد در منطقه آزاد انزلی برای هودارانش به اجرای برنامه خواهد […]

    پ
    پ

    گیلان در روزهای اخر هفته جاری میزبان سه کنسرت پاپ است.

    به گزارش بامردم، گیلان در روزهای اخر هفته جاری میزبان سه کنسرت پاپ در منطقه آزاد انزلی و لنگرود است.
    محسن یگانه در تاریخ سی ام تیر در لنگرود و در تاریخ ۱ مرداد در منطقه آزاد انزلی برای هودارانش به اجرای برنامه خواهد پرداخت .
    این نخستین اجرای محسن یگانه با ارکستر جدیدش در استان گیلان است و طرفداران بابک جهانبخش نیز در تاریخ سی و یکم تیرماه سال جاری شاهد اجرای این خواننده و ارکسترش در مرکز همایشهای منطقه آزاد خواهند بود.
    بنا بر این گزارش با تلاش و پیگیری مسوولین منطقه آزاد انزلی و شرکت توسعه این سازمان ، سالن مرکز همایشهای این سازمان برای برگزاری کنسرتهای تابستانی تجهیز و آماده سازی شده است و کنسرت محسن یگانه در لنگرود در تالار زیبای لوتوس این شهر برگزار می گردد که چندی پیش میزبان کنسرت احسان خواجه امیری نیز بود.

    photo_2016-07-17_21-49-58
    روابط عمومی جام سبز در زمینه برگزاری کنسرتها اظهار کرد: متاسفانه علیرغم پیگیریها و تلاشها هنوز مسیر برگزاری کنسرت در شهر انزلی بن بست است و مردم این شهر و مسافران گیلان از برگزاری کنسرت در داخل این شهر محرومند .استقبال چشمگیر مردم از کنسرتهای نوروزی سازمان منطقه آزاد نشان داد که در میان مردم انزلی و مسافران اشتیاق شایسته ای نسبت به برنامه های هنری وجود دارد و قطعا تلاشهای کارگزاران فرهنگی باید در جهت رفع ممنوعیت برگزاری کنسرت در این شهر باشد. انشالا تلاش و پیگیری مدیران فرهنگ و ارشاد استان و بندرانزلی برای حل این بن بست و رفع نگاه منفی به کنسرت از سوی سایر نهادها به نتیجه برسد.
    علاقمندان به کنسرت محسن یگانه و بابک جهانبخش می توانند از سایتهای ایران کنسرت و اکسیر کنسرت نسبت به خرید بلیط اقدام کنند و از طریق تماس با شماره های ۰۹۱۱۵۵۴۴۱۰۰ و ۰۹۱۱۵۵۴۴۲۰۰ از مراکز فروش حضوری این کنسرتها مطلع شوند.

    photo_2016-07-17_21-50-17 photo_2016-07-17_21-50-30

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.