جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لغو جلسه شورای شهر به دلیل عدم حد نصاب اعضا
    28 تیر 1395 - 0:20
    شناسه : 10185
    0

    صد و چهل و نهمین جلسه شورای شهر رشت به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا لغو شد. به گزارش بامردم به نقل از گیلان تایمز؛ صد و چهل و نهمین جلسه شورای شهر رشت با قرایت آیاتی چند از قرآن مجید در خانه میرزا خلیل ، عمارت مرکزی شورا شهر رشت آغاز شد . […]

    پ
    پ

    IMG_7120

    صد و چهل و نهمین جلسه شورای شهر رشت به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا لغو شد.

    به گزارش بامردم به نقل از گیلان تایمز؛ صد و چهل و نهمین جلسه شورای شهر رشت با قرایت آیاتی چند از قرآن مجید در خانه میرزا خلیل ، عمارت مرکزی شورا شهر رشت آغاز شد .

    محمد علی رفیعی نودهی (رییس شورای شهر) : تعداد اعضا به حد نصاب نرسیده است و بدون قرایت سرود ملی جمهوری اسلامی ایران شروع و پایان جلسه را اعلام نمود.

    حاضرین در جلسه :  فاطمه شیرزاد، فرانک پیشگر، فرهاد شوقی، محمدعلی رفیعی نوده، محمدحسین واثق کارگرنیا، رضا رسولی، عباس صابر، حجت جذب و مسعود کاظمی از اعضای حاضر در جلسه بودند.

    مظفر نیکومنش، رجبی و موسوی روزان بعد از اعلام لغو جلسه حاضر شدند.

    غایبین در جلسه : محمود باقری،امیر حسین علوی،اسماعیل حاجی پور

    سه عضو شورا که پس از لغو در صحن حاضر شدند . خواستار این بودند که جلسه برگزار شود . بلاتکلیفی اعضا شورا در برگزاری و عدم برگزاری صد و چهل و نهمین جلسه علنی شورا که در نهایت  ، جلسه صد و چهل و نه شورا شهر رشت به دستور رفیعی نودهی لغو شد.

    انگار هیچ کس به فکر این شهر نیست!تاخیرهای متداوم در جلسه شورا و غیبت های اعضا و لغو شدن های جلسات شورای شهر غیر از عدم توسعه در شهر پیامدی دیگر برای شهر و مردم ساکن شهر در پی ندارد . شهر رشت که مسیر توسعه را طی می کند . با این اتفاقات در پارلمان شهری با عدم توسعه مواجه خواهد شد.

    اعضا شورا ،به جای اینکه سروقت مقرر در جلسات حضور یابند . کارهای متفرقه را به مدیریت شهری ارجعیت می دهند و جلسات علنی شورا برایشان ارزشی ندارد. دیگر باید دست به دعا شد به درگاه خداوند متعال تا انتخابات شورای شهر پنجم زودتر از راه برسد. تا عده ای متوجه شوند تکیه بر صندلی شورا به پشتوانه رای مردم فهیم کلانشهر رشت بوده است . انگار این افراد بی انظباط فراموش کرده اند ، این جایگاه خدمت به مردم برایشان دایمی نیست و نخواهد بود . و در نهایت به افراد اعضا پارلمان شهری این جمله تاریخی حضرت امام خمینی (ره) را یادآوری می کنیم :که مردم ولی نعمت مسئولین هستند .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.